![]() |
|
|
|||
|
|||
Mss heel lompe vraag maar wat kan je eigenlijk doen met een accreditatie?
|
|
|||
|
|||
je komt dan achter deuren die normaal gesloten blijven, gewoon een perskaart dus
|
|
||||
|
||||
ik denk dat het zo een oranje perskaart is
|
|||
|
|||
Kelly Jamers gaat er normaal ook zijn maar als het de Yaris nog eens wordt of een Porsche is nog niet zeker
|
|
||||
|
||||
Het is de bedoeling dat mensen van de media toegang krijgen tot o.a. de pitlane en het mediacenter.
Zo kan ik net als vorig jaar voor een website live-verslaggeving gaan doen van de Belcar, alsook de websites van GLPK en AK verzorgen ... |
|
||||
|
||||
Morgen ben ik er dus van 12.30 en 16.30
|
|
||||
|
||||
Re: Pressconference
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Vandaag hier in zolder een mager laagje sneeuw. Maar het is al weer aan het verdwijnen. Ziet er dus goed uit voor de training.
|
|
||||
|
||||
Ge zult dezen namidaag wel zien wat er de baan op gaat eh......zeker als het nog meer gaat sneeuwen.....sebiet nog een paar rallywagens die hun nieuwe lading sneeuwbanden komen teste
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Lap, 't spel is begonnen: hier in de kempen is het nog steeds aan't sneeuwen en m'n vervoer weigert te rijden met zulk weer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Vollebak sneeuw hier in zolder. Straat wordt weer wit....
|
|
||||
|
||||
naart schijnt valt de sneeuw boven het circuitmet bakken uit de lucht.al sge goesting hebt spingt er is iemand uit heusden zolder op zijne vlo en en trekt een fotooke vant circuit dan kunnen we allemaal zien waar we aan toe zijn
|
||||
|
||||
Dit is eigenlijk serieus off topic ze , press conference heeft niks te maken met de donderdag training...
![]() |
|
||||
|
||||
da is wel.....kzal ff een apart dingske opene voor de donderdag training dus dees is
![]()
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 26-02-2004 at 11:55. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|