|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan zelfs met de S7000 12 MPix nemen, als je opneemt in RAW. Hier heb ik geen ervaring mee. Da's voor later De kwaliteit is mi zeer goed. Met een foto van 6 MPix kan je eens inzoomen zonder echt kwaliteitsverlies door rastering te krijgen. Ik bezorg nog wel eens wat beeldjes. Ik moet nog wel wat spelen met de autofocus, die doet soms dingen die ik niet wil. Scherpstellen op achtergrond ipv voorgrond..., kwestie van leren van je fouten. Wat betreft die sequentie fotokes. Ik heb Kilian een fles champagne laten open doen nadat er es goed mee geschud was. Effect is wel grappig !! 5 foto's in enkele seconden. Nooit te laat voor hét beeld ! Waarom is de S7000 zo goedkoop? meerdere redenen: Prijzenslag tussen de digitale merken Prijzenslag tussen de verdelers Fuji wil een SD 20 pro (heb ik de nr juist?) op de markt brengen die zich positioneert boven de S7000 en verkocht wordt tegen een 800 € maar eigenlijk veel minder kan (deze versie zou eigenlijk de vervanger van de S5000 moeten zijn aangezien de kwalificaties meer in die richting gaan) Gelukkig gevolg van deze miskleun is de dumping van de S7000... Begrijpe wie begrijpe kan Ik heb mij toestel in Trier gaan halen voor nét geen 500 €. Normale prijs (in 2 andere winkels in Trier !!) 800 € !! Voor geheugenkaartjes trouwens allemaal naar Australië !! Slechts 110 € voor een 512 Flash 52*. (Hier zowat het dubbele voor een 48*). Leve DHL Wat lenzen betreft: je kan idd een extra "lens" (eigenlijk een factorvergroter) op zetten zodat je aan een 12* zoom geraakt. Er bestaat ook een breedbeeldlens.Beide kosten +/- 110 € Let op , het blijft een digicam, en zoals ik al zei, vergelijk dit niet met een reflex! |
|
||||
|
||||
@Airco:
Vrij verkeer kan idd binnen de EG. Maar heb je al eens gezien waar al die internetsites vandaan komen...Heel veel US. Dus toch maar goed opletten, daarenboven. Eerst 500 € betalen voor iets dat dan moet worden verstuurd door een bedrijf waarvan eigenlijk niets bekend is...Trickie hoor ! Maar..niets houd jullie tegen om het te proberen. Wie niet waagt... Ikzelf heb het risico niet genomen en ben naar Duitsland gereden. |
|
|||
|
|||
proficiat met je aankoop fordje. heb je je kaartjes als besteld in australie ? alles vlot verlopen ?
veel succes met je nieuwe speeltje, we zien mekaar nog wel hé
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de tip.Trouwens voor de liefhebbers, deze kan ik aanbevelen: www.powerinnumbers.com.au Lage prijs, mooie service |
|
|||
|
|||
Quote:
Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM van 297.22 euro of Canon EF 100-300mm f/4.5-5.6 USM van 399 euro of moet ik echt verder sparen voor die Canon EF 70-200mm f/4L USM (wit met rode streepjes) 899 euro Heeft er iemand ervaring met deze lenzen in de autosport qua snelheid van de autofocus, scherpte en gebruiksgemak ? Info kan ook via mijn e-mailadres . |
|
|||
|
|||
Als je toch circa 900€ wil uitgeven zou ik kiezen voor een sigma 70-200 f2.8 met snelle AF motor.
kijk een op http://www.cornevaniperen.nl/ de prijzen zijn het laagste van wat ik weet. Met uitzondering van azië. De canon lensen op zich zijn zeker niet slecht, ikzelf werk al jaren met sigma het verschil zit hem in de details en veel mensen zien die details niet eens.
|
||||
|
||||
Heel fel bedankt voor de informatie Fordje!
Hehe...en iedereen zegt altijd, "het is geen geen Spiegelreflex", maar toch krijg ik nooit te horen wat die Spiegelreflex net meer biedt... Kreeg net hetzelfde in de winkel te horen... Mens, wat is die moeilijk kiezen!! Die lenzen van de S-7000 zijn precies ook goedkoper dan een Sigma of Canon lens... Groetjes, Belle |
|
|||
|
|||
nadeel van de sigma is 1: dat hij veel zwaarder is, 2: dat hij moeilijker zoomt dan de Canon, 3: dat hij pas echt scherp is bij f4 en dus niet bij f2.8, en laatste punt maar wel heel belangrijk bij autosport foto's de autofocus is van de Canon sneller.
qua prijs zit er zo goed als geen verschil tussen de Sigma en de Canon, maar bovenstaande redenen waren voor mij waarom ik koos voor de Canon boven de Sigma. De 100-300 die hierboven staat is een mooie lens om mee te beginnen en optisch een stuk beter dan de 55-200. |
|
||||
|
||||
Quote:
Eens over denken dan, want als ge zo een weekend naar een koers gaat (en niet op hotel slaapt) dan is 1 batterij wel te weinig eigenlijk!! Memory Sticks zijn er ook goedkoper, maar verschil tegenover batterij is wel minder.
|
||||
|
||||
Heb je op Zolder of in Spa wat aan de volgende lens?
28-300mm Cosina lens (4.0-6.3) Graag jullie mening........ |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|