![]() |
|
|
|||
|
|||
Hery Karmonster,
Was inderdaad leuke race tussen onze twee teams.... Maar he ik hoor liever middenmood dan achterste regionen ze ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Voor alles is een uitleg hé
![]() |
|
||||
|
||||
Voor mijne uitleg baseer ik me op wat Wiffe zei. Toen k uitstapte en de klok bekeek, besefte ik wel dat er iets moest misgegaan zijn. Nu ja, stel nu nog dat alles ideaal verlopen was, dan was het wsl nog altijd een derde plek. Ik was al blij dat we nog juist t podium haalden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ons vader (wiffe) had gezegd dak da plakaat moest omhoog houde. Ma ik had ni verstaan dak nog 5 minuten moest wachten ![]() ![]() dus excuseer daarvoor he |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het kampioenschap is "up to date" op de site.
Meer info : HTTP://users.skynet.be/MAKKarting2004 Zoals wellicht verwacht staat Dave afgetekend op 1. Gevolgt door Karo en Bart. De 4e plaats wordt ingenomen door 5 personen. Ondertussen hebben er reeds 40 piloten aan minstens 1 race deelgenomen. Ook bij het team-kampioenschap scoort Dave hoog. Calamitas 1 staat op de 1e plaats, gevolgt door P&P Racing. In het teamkampioenschap wordt de 3e plaats reeds ingenomen door 3 teams ( De Paddock Racing, Sleepend Wieleken en The Old Men ). Wat gaat dit geven na de volgende race ? Zoals duidelijk te zien is aan de punten kan het nog alle kanten uit met beide kampioenschappen !!! Een verademing tegenover de F1 zou ik zeggen ![]() ( eat your heart out Schumi & Bernie ![]() |
|
|||
|
|||
Hey Giovanni,
Ik denk dat Dieter Wiertz ook nog twee punten moet krijgen voor de laatste race end e punten bij Jonathan Van Garsse mogen weg... Kwestie dat ik anders zijn gezaag weer moet verdragen ![]() |
|
||||
|
||||
't wordt nog spannend komende wedstrijden precies
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Voorlopig ziet het er ook naar uit dat het teamkampioenschap zal beslist worden tussen P&P Racing en Calamitas Racing 1. |
|
||||
|
||||
'k Vond het een leuke wedstrijd, er werd sportief gereden! En natuurlijk is de overwinning de kers op de taart
![]() ![]() Op naar Aalst ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Vandaar het woord 'verlopig'
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had de pilotenwissel over het hoofd gezien. Last edited by Giovanni; 18-05-2004 at 23:10. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|