|
|
||||
|
||||
Quote:
Ralf zat mooi op de lijn om naast Barrichello de bocht in te sturen .... Montoya blokkeert zijn remmen .. haalt de bocht niet .. gaat rechtdoor en tikt Ralf aan Voor de keer dat "broertje van" eens geen fout maakt ..... Dan moeten we geen fout in zijn schoenen gaan schuiven he
|
||||
|
||||
Airco, ik ben het 100 % met je eens! Hij heeft al veel incidenten verzoorzaakt maar het is nu niet dat je ieder incident op z'n nek moet schuiven, waar hij bij betrokken is... Volgens het beeld dat ik zag, kon hij ook niet weg... Ik kan me vergissen maar zo zag ik het toch...
|
|
||||
|
||||
Nope, ook mijn mening. En fout van Montoya, remt veel te laat, neemt op een haar na Barrichello mee, maar ramt wel Ralf en Da Matta uit de race. Mag wel een sanctie van komen hoor!
Het leukste van al vond ik dan nog het handje richting Panis, alsof het die zijn schuld was... Sterk bezig Montoya... Vond het trouwens ook opmerkelijk dat JPM er niet eens meer in geslaagd is om het gat op Fisichella en Webber toe te rijden |
|
||||
|
||||
Ja ik heb dat manoeuvre niet gezien Maar wel dat sato zijn motor weer opblies is wel spijtig tzelfde gebeurde in Monaco
|
||||
|
||||
Was dat handje richting Panis? Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Wat de rookdisplay van Sato betreft, ik denk dat die gewoon het gevolg is van 20 seconden stilstand om een voorvleugel te vervangen...
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk was dat richting Panis. JPM kennende zal het zeker geen excuushandjes richting Ralph geweest zijn
|
|
||||
|
||||
Nee, ik dacht dat het een verwijt naar Ralf was.
|
|
||||
|
||||
een verwijt naar Ralf?????
Leuke man montoya, eerst iemand van de baan rijden, en dan nog verwijten maken ook. Gezellig |
|
||||
|
||||
in mijn ogen is Montoya niet meer dan een praatjesmaker.
Vorig jaar Amerika was het ook z'n schuld niet dat barrichello van de baan ging :s
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat kan natuurlijk zijn, alleen zie absoluut niet in waarom. Montoya verremt zich overduidelijk, dusja :s
|
|
||||
|
||||
Wilt iemand mij eens precies vertellen wat er daar gebeurt is want ik heb de race gemist
|
||||
|
||||
Ralf en Montoya rijden naast elkaar richting eerste bocht, Montoya blokkeert beide voorwielen, waardoor er overstuur onstaat. Ralf stuurt in, maar Montoya raakt em net voor Ralf's achterwiel, waardoor Ralf met de neus naar de binnenkant van het circuit begint te glijden. Vervolgens raken ze elkaar nog eens, waardoor beide Williamsen hun voorvluegel verliezen. Ralf rijd direct het circuit af, en neemt daarin Da Matta mee, die geen kant opkon.
|
||||
|
||||
Da Matta liet daardoor zijn motor afslaan, ook einde race voor hem dus. Aan zijn wagen was eigenlijk niets aan.
|
||||
|
||||
Aah , dus this een fout van Montoya met een slechte afloop voor Ralf en DaMatta. Ik wil de twee BMW's aan de finish zien das nu dan twee races dat ze uitvallen
Rate This Thread | |
|
|