![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
nu is het gewoon endurance sprinten! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Spees ik vond het echt een compliment dat je, toen Bouvy de eerste maal passeerde, je even dacht dat ik het was ![]() Mede daarmee waarschijnlijk liet je de deur bij de chicane toen ik echt kwam afgesloft wagewijd open staan. Blijkbaar heeft rijden toch zijn resultaten , kreeg net telefoontje om de Race Promotion Night mee te rijden. Enkel het budget hé, zou Ludo geen budget meer over hebben aangezien we niets kapot gereden hebben op de 49 ?? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hey "teamleden" !
Ik ben idd wie je denkt; dus thanks mannen voor de commentaren ... leuk om te lezen ! De start was wel bijzonder spannend; als een bleu'ke tussen al da Fun Cup geweld, da was wel de moeite. Heb wel voorzichtig gereden, want wou absoluut de auto in optima forma doorgeven aan de andere piloten. Dus, objectief volbracht en toch een schitterende, onvergetelijke ervaring gehad! Een eerste keer aan een echte race deelnemen is en blijft onvergetelijk bangelijk, nie ? Jullie bezig zien op het circuit was ook de moeite, mooie en faire race en de n°49 is er toch in geslaagd als eerste van de 3 Uniroyal Kevers aan de finish te komen. Speesman's Kever volgde echter nie zo ver af. Hoewel we niet te vergelijken waren met de "pro's" , vind ik dat we het er allemaal samen toch heel goed van af gebracht hebben ! Dus , zowel aan Uniroyal als aan de mede-piloten een welgemeende 'dankjewel' voor het schitterende week-end ! Kelle, succes bij je eventuele deelname aan de 10h! 'k Kom sowieso kijken/supporteren. Als ze nog piloten zoeken, geef dan maar mijn coördinaten door ! ![]() Greetz en hopelijk tot binnenkort nog es !
|
||||
|
||||
Hallo Iedereen,
Ik vond dit weekend in zolder ook geweldig. Zo geweldig dat ik een beetje was gaan surfen om wat meer info op te doen om verder te gaan in de autosport. Lees ik hier nog over "mijn eigen race" als ik terug denk aan die kuipstoel dan beginnen al weer te zweven, zo geweldig vond ik het. Ik wil ook nog iedereen proficiat wensen want we hebben dat daar allemaal goed gedaan in zolder hopenlijk was het niet de eerste en laatste keer. Groetjes JOHAN |
|
||||
|
||||
Bedankt Bart, het zijn mooie foto's!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nog eens bedankt voor de mooie foto's.
Kan ze als aandenken bewaren van men eerste wedstrijd ooit in de autosport. Bedankt !!!
|
||||
|
||||
Bart, you make my day !
![]() Super foto's ... thanks a lot !
|
||||
|
||||
Hallo Bart, merci voor de fotokes ze zijn echt geweldig
groetjes JOHAN |
|
||||
|
||||
Bij wmteam.de hebben ze een online Fun Cup simulatiespelletje ontwikkeld... heel véééél oefenen want de eerste prijs is een deelname aan een echte Uniroyal Fun Cup-wedstrijd.
meer info + het spelletje kan je vinden op uniroyal-funcup.be ![]() Trouwens... als Continental Duitsland er geld tegenaan gooit om zoiets te ontwikkelen, zal volgend jaar misschien het Duits Fun Cup kampioenschap dan toch van start gaan?? |
|
||||
|
||||
en mooi Nederlands dat het spel is. "Hed speel starten"
![]()
|
||||
|
||||
tof spel maar die toptijden zijn moelijk te halen mijn beste tijd is 1 36 330 voorlopig
groetjes johan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als ik zie wie wel allemaal kan meedoen, blijkbaar nu plots enkele die veel rijden bij 4everkarting,dan weet ik genoeg,vriendjespolitiek in zijn zuiverste vorm.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|