![]() |
|
|
||||
|
||||
Wellicht geen Meganes in Zolder, er zijn wat probleempjes met de productie van de wagens. Zware domper Racing for Belgium en Thierry Boutsing Racing...........niet leuk voor de sponsors.
Of ze nu te weinig productiecapaciteit hebben of andere problemen (naar het schijnt paste het plastic omhulsel niet lekker om het buizenframe ![]() Meer op Pitstop.tv
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 10-03-2005 at 19:41. |
|
||||
|
||||
Een ware schande zou het zijn van Renault. Onbegrijpelijk gewoon. Het feit dat men al aan het schuiven was met de testsessies was al een teken ad wand.
|
|||
|
|||
ik kan bij deze ook bevestigen dat Jacobs zeker niet in het team van Racing For Belgium zal aantreden in de Megane Trophy.
Voor Philip zijn het dit jaar de Mini en waarschijnlijk 2 races Clio in Nederland en de 24 uren van Zolder. Doelstelling is om volgend jaar toch te kunnen deelnemen aan de Renault Mégane Trophy. |
|
||||
|
||||
Zou spijtig zijn mocht de Mégane Trophy niet naar Zolder komen, het was voor die race dat ik dat weekend zou gaan kijken.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik hoop vooralsnog dat de race doorgaat. Want zomaar die race afgelasten dat gaat volgens mij ook niet. Er zijn toch al heel wat contracten gesloten...
Misschien vervangen ze de race wel door een later op t seizoen maar dat maakt het voor ons Belgen er niet beter op.
|
||||
|
||||
Misschien een demo-race op Zolder..........met de wagens die al klaar zijn?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Goed nieuws iedereen !!!
De mégane trophy komt naar Zolder. er gaan zo een 30 tal wagens klaar zijn voor de 1ste wedstrijd in Zolder. De Belgische Teams zijn zeker van deelname Maar we weten nog altijd niet of het een officiële wedstrijd of een demo race gaat worden. BRON : pitstop.tv Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Pitstop.tv meldt dat de Renault Mégane Trophy dan toch in Zolder gaan rijden.
Het is echter nog niet zeker ofdat deze race gaat meetellen voor 't kampioenschap. Het kan dus een demo-race worden. Corvetteboy was me net voor zie ik na 't posten. Mvg |
|
||||
|
||||
De persdienst van Heylen leverd goed werk dit seizoen!
![]() Zelfs tot bij renault sport geraken z'n press relaesen: Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vraag mezelf dat echt af op welke basis Renault Sport bepaalt welk nieuws die op hun site zetten...
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Net terug van de presentatie van TBR.
![]() ![]() ![]() Dit is de allerlaatste nieuwe foto van Mégane met de nieuwste ontwikkeling gekregen uit de handen van de CEO van Renault-Sport Frankrijk. Hij bevestigde tevens dat de race in Zolder gewoon als normaal doorgaat. www.renaudkuppens.be (later deze week interviews met Olivier Lané; RK; e.a) + veel meer fotos (met dank aan MrDallara voor de fotos)
|
||||
|
||||
De eerste Méganes zullen geleverd worden op het einde van volgende week. (1 wagen per team) de 2de wagen zal dan geleverd worden de week voorafgaandelijke aan Zolder.
Dat betekent evenwel dat de Test in Dijon wegvalt alsook dat er waarschijnlijk wel een test zal zijn in Francorchamps maar 1 dag maar (26 April vermoedelijk) Het kost Renault-Sport 150u om 1 wagen te bouwen. Verder heb ik op www.renaudkuppens.be een video interview gezet van de CEO van Renault Sport France (Laurent Godin) eentje van Olivier Lainé en tot slot een uitgebreid video interview met Renaud himself. Ik heb van die Kerel van Renault ook de nieuwste DVD van de WS/Mégane gekregen ter promotie van de series. Moest iemand geintreseerd zijn (is wel 650mb) laat je maar iets weten.
Last edited by JPMontoya; 18-03-2005 at 13:27. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|