|
|
||||
|
||||
Hey Rolanke,
proficiat met je verjaardag, op naar de 50 zou ik zeggen. En we drinken er nog éne op in Zolder één van de volgende dagen. commandant pompierke |
|
|||
|
|||
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Rrubinio. Maak er maar een zeer tof weekend van.
|
|
||||
|
||||
Proficiat Ronald !
|
|
||||
|
||||
Ronald, van harte proficiat!
|
|
||||
|
||||
Proficiat Ronald!
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor de wensen |
|
||||
|
||||
Oei, ik ben er precies een paar vergeten een gelukkige verjaardag te wensen Bij deze dus: een gelukkige verjaardag!
Vandaag de beurt aan Ottooke: happy B-day! |
|
||||
|
||||
Gelukkige verjaardag Ottooke, en als cadeau: TWEE exames vandaag, in plaats van één :d
|
||||
|
||||
Hey Ottooke,
een dikke proficiat voor jou verjaardag. 3 kussen van Kwebbelke staan er op jou te wachten. Geniet ervan want binnenkort kun je niet meer zo genieten en je weet wel waarom. pompierke |
|
||||
|
||||
Namens mij natuurlijk ook hartelijk gefeliciteerd!
|
|
|||
|
|||
Hey Ottooke,
Van mij ook ene gelukkige verjaardag. En die kusjes die pompierke zei die krijg je zondag wel. 3 dikke kussen. Groetjes Kwebbelke |
|
||||
|
||||
Ottooke,
Proficiat, .............zondag taart op post?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
He ottooke gelukkige verjaardag he.
En wanneer is er taart. Toch niet op de touring cup he. Jammer voor mij. Want dan ben ik er niet . |
|
||||
|
||||
Hallokes allemaal. Iedereen heel erg bedankt voor de gelukwensen! Voor Marshal Team VDHB (met uitzondering van Pompierke) zal er aanstaande zondag taart zijn, ik heb hier nog wel wat restjes
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|