|
|
|||
|
|||
Happy Birthday Patrick
|
|
||||
|
||||
HB Fordje!
|
|
||||
|
||||
Tnx Manne !!
Heb er gisteren een productieve dag van gemaakt.... En voor alle' zekerheid heb ik mijn cadeauke zelf maar gekocht, kwestie van zekerheid |
|
||||
|
||||
Gisteren niet op DePaddock langsgekomen dus ook niet de kans gehad om je een gelukkige verjaardag toe te wensen. Bij deze haal ik mijn achterstand in: Happy birthday mate!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog leren hoe dat ding werkt en we zijn weeral vertrokken |
|
||||
|
||||
Quote:
Veel plezier ermee, met je cadeau! |
|
||||
|
||||
Sorry Patrick een dag te laat maar toch een gelukkige verjaardag gewenst!
|
||||
|
||||
@Huudo:
You what they say..."Only if everything else fails: RTFM ! " Dus verwacht je toch maar aan wat vraagskes @WRR: Tnx mate, Ik zal eraan denken als ik nog eens een glaaske champagne wil weggeven. Dat zal ook een dagske te laat zijn dan. |
|
||||
|
||||
Ok ik kom het dan de vrijdag vragen...
|
||||
|
||||
Happy Birthday Driesco !!!
En nog veel geluk en race plezier toegewenst met je prachtige Volvo in de Belcar !!! |
|
||||
|
||||
Driesco, ouwe Clioot Fijne dag.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Happy B-Day
|
|
|||
|
|||
Dries, nen gelukkige verjaardag hé kerel !
|
|
||||
|
||||
Gelukkige verjaardag Driesco ! En nog succes dit seizoen. denk eraan hé...genoeg tanken als ge de baan op gaat
Last edited by fordje; 08-05-2004 at 08:39. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|