![]() |
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar tijdens de 24u van Spa had de PSI C5 het nummer 36. Dat nummer staat ook in het font van de FIA GT dus is het sowieso van een FIA GT race ..
|
|
|||
|
|||
Kijk gewoon naar de foto's op lemans.org (beveiligd tegen linken), PSI heeft wel degelijk nummer 70 momenteel
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
KTR man Guillaume Moreau heeft niet zo'n beste beurt gemaakt deze morgen tijdens de testdag voor de 24u...
Quote:
|
||||
|
||||
Voor het verloop van de testdag anders een aparte thread starten?
|
|||
|
|||
Volgens een entrylist op dailysportscar.net zal Moreau niet rijden op de #13 Courage....de Belg/Nederlander Hillebrand is zijn vervanger. De 3e coureur is TBA.
|
|
||||
|
||||
Nog steeds geen duidelijkheid over Kristensen:
Quote:
De Audi's hebben de keuring opdinsdag om 14.00, 14.10 en 14.20 uur op het plein: http://www.lemans.org/sport/sport/re...niques_24h.pdf
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Die gedachte kwam ook direct bij mij op. Als hij gewoon rijdt waarom dan een persconferentie in Denemarken? Indien hij wel rijdt is een persbericht of korte persconferentie in LM genoeg.
|
|
||||
|
||||
Een deense collega van me die goed geinformeerd is in de Deense racescene had het er over dat het wel eens einde carriere kon zijn voor Kristensen. Hersenletsel is geen geringe zaak, en herstel kan bij dergelijke zaken behoorlijk wat tijd in beslag nemen. Ik verwacht hem dan ook niet op LeMans, en hoop dat hij de tijd neemt om te herstellen. Want ik heb nog lang niet genoeg van die man gezien.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Zo kunnen de journalisten makkelijker op en neer van Le Mans naar Kopenhagen
![]() |
|
|||
|
|||
Das ook weer goed verzonnen
![]() We zullen het wel zien. Ik hoop het beste voor 'm in ieder geval. |
|
|||
|
|||
Kristensen rijdt DTM "taxi" op Brands Hatch:
http://www.autosport.nl/actueel/news...49&rubriek=int |
|
||||
|
||||
De weersvoorspelling voor volgend weekend zien er niet goed uit! Regen op donderdag, vrijdag en ...
![]() OK, het is nog een ff en de voorspellingen veranderen mss nog... Kheb écht geen zin om een 2e weekend op rij te verzuipen! |
|
||||
|
||||
Het ziet er anders zo wel naar uit. Maar het zal bij mij alleszins geen domper zetten op mijn LeMans weekend.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|