![]() |
|
|
||||
|
||||
Zo'n schuin oplopende grindbak zal zeker voordelig zijn voor kortere uitloopstroken, maar deze blijft toch wel heel kort. De hoek van de helling kan ook niet zo groot genomen worden lijkt me, anders gaan de kiezels beginnen rollen (desnoods zelfs door trillingen van de passerende wagens) en komen ze op de baan terecht.
|
||||
|
||||
Zelfs op de site van renault-sport word geschreven over de werken op Zolder!
Quote:
|
|
||||
|
||||
@ The Interceptor: Ik weet niet of je erbij was vanmiddag, maar irl lijkt er meer dan genoeg ruimte.
Voor sommigen is er natuurlijk nooit genoeg tarmac ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ik met de WS alles wel eens grondig bestuderen daar ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ben er idd ook van overtuigd dat het circuit sneller geworden is!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() het zou mij verwonderen moest je tijdens de Belcar First Race de aanpassingen aan Circuit Zolder zou kunnen waarnemen, aangezien die gereden wordt in Spa ![]()
|
|||
|
|||
Voor de Paddock wandeling ben ik snel een tourtje gaan maken aan de drie chicanes om enkele foto's te kunnen maken van de werken zonder extra personen erop. Deze zijn te vinden in het fotoalbum van auto-sport.nu (www.auto-sport.nu/foto) onder Overige en dan 25-02-2006
Grotere formaten (640x480) op de site. (directe link: http://www.auto-sport.nu/foto/thumbnails.php?album=80) Mvg... |
|
||||
|
||||
Hier kan je duidelijk zien hoe ver de muur eigenlijk nog van het circuit staat. De foto is gemaakt tijdens de wandeling van zaterdag. De muur staat tegen de openbare weg aan, en wordt van het circuit gescheiden door een licht oplopende grindbak.
Klik op de foto voor een grotere weergave. Ook nog even vertellen dat buiten Circuit Zolder, de FIA en de FIM ook Marc Goossens zijn gedacht heeft kunnen zeggen. Er is dus duidelijk heel wat overleg geweest tussen diverse partijen. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
... nieuwe plaats voor de Maes keet ... ?
![]() |
|
||||
|
||||
viptent voor de 24 uren?
|
||||
|
||||
Waterafvoer? Net als die rode aansluiting iets verder in de grindbak?
|
|||
|
|||
Een verkeersdrempel!!!!
De buren vinden dat er te snel gereden wordt in hun wijk, en daar wil de gemeente dus iets aan doen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|