![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
en ik moe om 19u wedstrijd gaan spele dus ik pas ook
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Belkarting affiches komen te hangen. Ik heb zelfs de mogelijkheid om er in Spa en Francorchamps op te hangen. CKJ Distrispeed. |
|
||||
|
||||
Vraagje aan onze 3 kwis-prijswinnaars : wanneer komt de prijsuitreiking jullie het best uit?
(Ik heb het dus over HHugo, BartVDC en Jan) Alle andere Paddockers zijn uiteraard ook hartelijk welkom op dit mega-evenement! |
|
|||
|
|||
Wij vetrekken rond 19.00 in Antwerpen, effe den Barry oppikken en dan richting Hasselt. Wel nog een baksken meenemen om de olie op te vangen uit onze Clio want het motorblok en de karter is gescheurd van op de 10 uur.
Daarna een Docksidjen zekers ? |
|
||||
|
||||
Dat heet nu Versuz of zoiets, wat ik wel weet.........het stikt daar van de nederlanders, lekker gezellig
![]() ![]() De hele avond op twee kale pinten (neerlands: pilsjes) ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zalige tent!!! Kan wel sfeer worden!! Dries, alvast bedankt voor de lift (ook aan de andere aanbieders)! Ik rij dus met Dries mee, langs de E313 zijn toch geen zandbakken ![]() |
|
|||
|
|||
Zandbakken nie neen, maar wel veel tussenstriken waar ze flitsen, er zullen dus weer veel zwarte remsporen staan op de beton. Neen, zoals gewoonlijk weer gewoon aanschuiven in de file. Zoals je weet ben ik steeds een voorzichtig chauffeur als ik met de wagen ben, jij zou dat moeten weten Beemer na ons ritje
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er vermoedelijk op zaterdagvoormiddag zijn, als ik ten minste uit mijn bed kan na een avondje NOTP.
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Even een vraagje, wie gaat er vrijdagavond, na de Grenslandhallen Racing Show nog naar de Versuz ofzo??
Kwestie van te weten waar ik ga maffen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Last edited by HHugo; 14-11-2002 at 19:01. |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zaterdag zijn...
|
||||
|
||||
ik normaal vandenavond en morgen na 17u...
|
|
||||
|
||||
Ik ben er om 8u en zaterdag de ganse dag
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|