![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Supra; 24-02-2004 at 23:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar dan in AD wit ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
startnummer 3 met aan de zijkant van dieeuphony reclame
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
id da nu start nummer 3 ???
wie reed er mee ???
|
||||
|
||||
kheb em gevonden
![]()
![]() Last edited by Supra; 25-02-2004 at 00:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Na de 24 uren heeft die wagen idd. niet meer gereden. Ik dacht trouwens ook dat die verkocht was aan een verzamelaar. ![]() |
|
||||
|
||||
enkele uren wedstrijd? Is die niet bij het ochtendgloren uitgevallen, maar niet na eerst nog lkker heel de piste te besmeuren met olie.
|
||||
|
||||
De wagen heeft geen potten gebroken tijdens de kwalifs omdat de computer het al bagaf in de 1e ronde van de kwalificaties aangezien da nog geen snel rondje was stonden ze als 20e gekwalificeerd , net langs de mini als ik me nie vergis... De race zelf is gereden met een andere minder krachtige motor. Na een mooie remonte is Fons Taels eraf gespind in de grindbak in de 1e linkse nadat de wagen uit versnelling schoot. Vooraan alle koeling en dergelijke vernield en over en uit... Is wel nog binnen kunnen rijden (dacht ik).
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Klopt, maar dan wel niet met de motor die ervoor voorzien was, want die had een pak pk's meer, en had vooral een torenhoog koppel.
Nog dit : alle geleuter over wat er aan de hand zou kunnen zijn bij AD Sport, daar wil ik één ding over zeggen : AD Sport is een tuner en een commercieël bedrijf. Het is toch normaal dat ze die wagens te koop aanbieden. Wedstrijdracerij vormt niet de hoofdbrok voor AD Sport. Een gezond commercieël autosportbedrijf kan niet leven van de wedstrijden alleen, dus verkoop is een zeer belangrijk punt. Zoek hier niet te veel achter en en geef zeker geen wending aan bepaalde zaken die hier "geïnsinueerd" worden... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
De Yaris van Koen heeft in 2003 wel gereden.
Toen Pieter Tsjoen de yaris van Toyota Belgium in de vrije training op z'n dak heeft gelegd, hebben ze de AD yaris in de kleuren van Toyota Belgium gezet en heeft deze verder het seizoen uitgereden. Het was ook de yaris van AD Sport waar wij de 10 uren mee gereden hebben. |
|
||||
|
||||
ma ze zullen wel weer me doen ma de porsche staa wel tekoop van
wouter wouter |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|