![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het betreft 1/20 en ik denk dat het allemaal good year is . Het zou dan inderdaad beter op 'home ground' zijn hé , dan kan ik ineens je collectie eens bewonderen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Als we een beetje voorzichtig zijn hebben we voor dit niet echt een spuitcabine nodig denk ik. What you say?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zou wel eens willen weten waar je die templates kunt vinden zie dat niet zitten telke malen naar Laakdaal afreizen als ik bandjes wil doen met de prijs van de diesel zou dat toch wel een beetje duur uitkomen.
|
|
||||
|
||||
Verdorie ! Nu wil ik eens afkomen naar een meeting en dan kan ik niet...
![]() Ik zit namelijk in Magny-Cours voor de F1 !!! ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zal dan toch eens lief moeten zijn tegen de Guy om zijn Templates eens te lenen... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar uitstel is geen afstel. Die demo doen we later nog wel eens. ![]()
|
||||
|
||||
De nieuwe stand van zaken. De site-pods zijn gemonteerd en zijn voorzien van Photo-etched stukjes (zie foto's). De decals zitten nu allemaal op hun plaats en alles is vernist. ik heb ook een 'raampje' gescratht omdat het originele stuk was gegaan. Dit ging niet echt van een leien dakje en het is zeker niet perfect maar beter zo dan geen hé...
![]() ![]() De foto's:
|
||||
|
||||
het vervolg
De motorkap past nog niet goed op de wagen, ik ben nog op zoek waar het hapert. Zo , dat was het voor vandaag. ![]()
|
||||
|
||||
Ja "menneman", dat ziet er verdraaid een heel mooie Ferrari uit. Sjieke details overal bij ingestoken. Goed hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volgende keer kan je misschien 2-componenten-epoxy-lijm gebruiken ipv secondenlijm, dan heb je geen witte waas op je ruitje.
|
||||
|
||||
De Ferrari ligt in de prullemand...
![]() Fopje! ![]() Dus het zal wel een tijdje stil liggen , het bouwen... ![]() Van zodra ik gedaan heb begin ik terug aan deze als 1ste. Wees gerust , ik blijf jullie wel nog lastig vallen voor ontspanning hoor! Tussen de werken in... ![]()
|
||||
|
||||
Verbouwingswerken, en dat tijdens het verlof, gij durft.
![]() Zorg er dan maar voor dat er geen stof aan je modellen komt.
|
||||
|
||||
Aha! Een collega amateur-bouwvakker! Succes maat, ik zit in hetzelfde schuitje
![]() |
|
||||
|
||||
Je model ziet er niet verkeerd uit hoor!
En die verbouwingswerken heb ik gelukkig achter de rug. Ben ook net klaar met keuken/modelbouwkamer! Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|