![]() |
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Shiek é !!!!
Mooi gedaan echt, denk da we ne golf 1 gaan maken i p v de gol 4 - 5 ;-) hihi hij is echt heeeeeel mooooooi gemaakt ! |
|
||||
|
||||
Ziet der nice uit.
![]() |
|
|||
|
|||
Mercikes, alleen jammer wanneer je hem in hogere resolutie bekijkt dat je ziet dat dit model niet zo'n kwaliteit heeft als de rest van de gtr2 wagens...
Ik zit nu aan 36 wagens die af zijn.
|
|||
|
|||
Ik heb nog altijd niets gehoord van de makers van de rFactor Clio Cup mod, dus ik vrees dat de clio 2 er niet bij zal zijn.
Op dit moment ben ik bezig met de 37e wagen. Veel wagens zitten er voor de rest niet meer bij die ik meerdere wedstrijden hebben gereden. Van enkele wagens ga ik dan nog enkele logo's bijvoegen die ik nu gevonden heb. Daarna ga ik mijn championship afmaken, maar van de physics ga ik afblijven... Zelf heb ik gewoon in bepaalde wagens een motor gebruikt van een andere wagen uit het spel. Zo rijdt de m3gtr nu met de z3 motor rond...
|
|||
|
|||
aangezien de oude versie van de Leon niet bestaat voor gtr2, ws motorsport gemaakte op de laatste versie
|
||||
|
||||
Ni mis op die nieuwe versie!
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou toch eigenlijk eens moeten gaan testen met de mod. Zal dat prioriteit geven volgende week
![]() |
|
||||
|
||||
Steuk ng maar wat ja.
![]() |
|
||||
|
||||
Neen had belooft ook een filmke te maken. Zal ik tevens ook doen. Daar nog men eigen DSC mod uitbrengen + nog wat voor GTR evolution.
Beke te veel op men vork gepakt maarja zo heb ik het graag ![]() |
|
|||
|
|||
paar ingame foto's!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zalig!!!!
Maar er ontbreekt iets op de Ultima. |
|
|||
|
|||
Ultima is door Gunther gemaakt, en als ik mij goed herinner was die ook nog nie 100%. Zitten trouwens nog een paar wagens ingame wat niet alle logo's hebben, deel omdat die niet te vinden zijn in goede kwaliteit.
|
||||
|
||||
Ah ok, het was maar ff op te melde.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|