![]() |
|
|
||||
|
||||
Heb deze middag pitstop.tv gemist. Is er nu iets ingekomen over de touring cup?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Stuur je me vandaag nog die 15.000 email adressen van jouw nieuwsbrief en de adresbestanden van BRI door? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Edit: Lap, Vandecavey was sneller ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is niet de hoeveelheid die het doet, maar wat je er mee doet. Als je 50.000 mailadressen moet hebben geen probleem, zal copy maken en ge moogt er zo omkomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Iets anders: Welke sites gaan de banner online zetten? Zelf ga ik morgen de zooi up-daten. Who's next?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Bij ons staat hij er al een tijdje, met een link naar de site.
Christophe |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De flyers zijn erg in trek. Ik heb op enkele plaatsen flyers gelegd en ze zijn al heel goed geslonken.
Ik heb er verschillende mensen naar zien kijken en er waren er zelfs die ze mooi opvouwden en meenamen. ![]() Schitterend resultaat dus. |
|
||||
|
||||
![]()
Yep, flyers doen het goed dit weekend op racing show wieze 1000 tal verspreid.
![]()
|
|||
|
|||
Deze van ons zijn allemaal de deur uit.
Momenteel zijn we in een actie met Q music. Met een beetje geluk hoor je ons de komende dagen om gans België uit te nodigen naar de TC te komen kijken. We onderzoeken momenteel de piste om live uit te zenden vanaf Zolder. Helemaal geen belofte, wij hebben alles doorgesproken en hopelijk past het in die mannen hun programma. Duimen maar. Dit zou wel eens heel veel bezoekers kunnen opleveren ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik luister het zeer regelmatig in het weekend, onderweg naar het circuit...maar Q heeft toch geen programma's met presentatoren in het weekend? En...een vermelding met de aanwezigheid van de Wauters-broers in de radiospot zal misschien ook nog wat volk trekken. (Doe dit wel natuurlijk in overleg met hen..) Yvonne |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|