|
|
||||
|
||||
Quote:
Het zou mogelijk moeten kunnen zijn met al die verkoops van die Vipers van de FFSA. Maar dan moeten die wel verkocht worden. Momenteel ziet de lijst voor volgend jaar uit in de GT1 als alles een beetje meezit. 4 x Corvette C6-R. 2x voor GLPK en 2x voor PSI 4 x Aston Martin DBR9. 1x voor Phoenix, 2x BMS en 1x race Alliance 2 x Saleen S7-R. Zakspeed 4 x Maserati MC12 (ligt natuurlijk of ze mogen rijden). 2 x Vitaphone, 1 x Sare Free en 1 x Racing Box. 2 x Lamborghini Murcielago R-GT. Reiter en All-Inkl. Dan misschien nog met de 24u van Spa en guests in andere races 1-2 x Corvette C5-R van bijv SRT. Luc Alphand Adventures, Larbre Team Modena in bijv Silverstone. |
|
||||
|
||||
-----
|
|
||||
|
||||
Vergeet niet dat het huidige FIAGT-seizoen nog niet is afgelopen
Maar op uitzondering van de Reiter Lambo, is die lijst wel realistisch. Voorts 'zou' GPC ook met een 575 komen in de nieuwe gentlemen trophey. Enja, er zijn twee nieuwe Saleens aangekomen in Europa kortgeleden En er is kans dat SRT met een C6 op de proppen komt. En natuurlijk de Lister niet vergeten Kans, zou, misschien... |
|
||||
|
||||
Alleen geen Ferrari 599 GTB
Denk dat de lister GT1 ook nooit het daglicht zal zien |
|
|||
|
|||
Team Modena heeft de Aston Martins in de verkoop staan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Post vanop 10/10's: Quote:
|
|
||||
|
||||
Toch jammer. Hopelijk komt die Lister er dan nog wel.
Op DSC staat de Saleen van Balfe te koop. Geen verrassing na afgelopen seizoen, voor zulke kleine teams is het bijna onmogelijk om echt mee te doen in GT1. |
|
|||
|
|||
Balfe kwam met die ex-GNM wagen sowieso niet ver. Dat ding deed het vorig jaar ook al niet goed.
Aangezien die Acemco wagens naar de UK zouden gaan...komt Balfe met 2 Saleens aan de start? |
|
||||
|
||||
Lijkt me sterk, in het DSC bericht stond dat ze nog aan het kijken waren voor volgend jaar. Eerder stond ook al een 'advertentie' op DSC dat een Saleen team 'full funded drivers' zocht. Dus ik vrees dat de Acemco's gevuld gaan worden met paydrivers als ik die link zo mag maken.
|
|
||||
|
||||
Zijn die twee Saleens dan aan dezelfde koper verkocht?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Das bestimmt
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Niet gelezen...en daarenboven is het niet de bedoeling in GT3 kampioenschap te gaan rijden maar in FIA GT.
|
||||
|
||||
Quote:
Men zegt juist dat ze dan niet meer in G2 gaan rijden, dan maar naar G3 ofzo? Verklaar nader JPMontoya... |
|
||||
|
||||
Ik weet de reglementen nog niet voor 2007 dus moeilijk te zeggen op dit ogenblik? Veel zal afhangen van de homologatie ook. Maar het lijkt me dat G2/G3 verdwijnen en dat een GT3 auto nog altijd mag starten in FIA GT. net zoals we dat dit jaar een paar keer gezien hebben maar dan onder de benaming G3.
Vertigo wil al sedert ze in FIA GT zitten weg uit die verdomde G2 Klasse maar steeds weer problemen met de homologatie.
Rate This Thread | |
|
|