![]() |
|
|
||||
|
||||
Deelnemerslijst 2009
De deelnemerslijst is uit: hier
Alvast even opsommen: - Geen Peugeot's ![]() - Geen Epsilon Euskadi (hopelijk wel na Le Mans) - Tweede Ginetta-Zytek voor Team LNT - 2 Lucchini's ![]() ![]() - Geen Goh Porsche RS Spyder - 1 'Oude' Ferrari in GT1 - Geen Aston Martin in GT1 ![]() - Zeer fraaie GT2 Grid: 9 Ferrari's, 3 Porsche's, 3 Aston Martin's en 1 Spyker en Lamborghini In Totaal zijn er 49 auto's ingeschreven, met zeker nog enkele race-by-race inschrijvingen. We mogen dus gerust zeggen dat het LMS kampioenschap zich geen bal aantrekt van de economische crisis! En maar goed ook, ik ga Spa-Francorchamps alvast aanstippen in mijn agenda ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind hem niet Vis genoeg voor ne AM te zijn ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Mogelijk rijden ze wel 2 wedstrijden.
|
|||
|
|||
Het laatste wat ik gehoord had, was dat ze op 9 februari hun programma zouden bekend maken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
LMS lijkt idd niet veel last te hebben van de crisis, maar er is wel veel minder inbreng van de constructeurs dit jaar (Gelukkig kwam er Aston Martin er nog, maar ik vraag me af wat ze in hun eerste jaar kunnen presteren).
Ach ja, wss komt dit de spanning ten goede, dus ik heb wss niet veel te klagen ![]() Ook gaat het aantal LMP's wat achteruit denk ik, maar je hebt natuurlijk nog altijd de race-by-race entries he ![]() De GT2 klasse is zeer indrukwekkend, hopelijk worden de andere GT2 kampioenschappen (FiaGT2 en OpenGT) even indrukwekkend... |
|
|||
|
|||
De Aston Martin is natuurlijk een evolutie van de Charouz Lola-Aston Martin, dus helemaal nieuw is de wagen niet. En het afhaken van Audi (al verwacht ik veel Audi Sport en Joest mensen bij Kolles) en race-by-race deelname van Peugeot is misschien voor de spanning van het kampioenschap wel beter.
GT2 klasse ziet er zeer interessant uit. GT1 is een klasse met, op Reiter na, 2e niveau teams. Van mij had die klasse geschrapt kunnen worden. Last edited by FIRE; 27-01-2009 at 23:20. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk doen ze enkel mee omdat ze op die manier een goede kans hebben op een LM-uitnodiging voor 2010...
|
||||
|
||||
Zonde dat het zo'n Ferrari-cup is.
![]()
|
|||
|
|||
Dat wel, maar je kunt die teams geen ongelijk geven want de Ferrari is nu eenmaal die beste wagen.
|
|
||||
|
||||
Grapjas, welke auto heeft gewonnen in ALMS, daar waar de beste Porsche teams zich bevinden? De semi-fabrieksteams die de Porsches runnen in LMS & FIA GT zijn minder goed dan die van ALMS, terwijl ze bij Ferrari stuk voor stuk topteams hebben. (AF Corse, Risi, Virgo)
|
|||
|
|||
Dan verschillen we van mening.
|
|
|||
|
|||
@Integra: en Le Mans
![]() |
|
||||
|
||||
Daar hebben de Porsches zichzelf uitgeschakeld, Flying Lizard tegen IMSA, remember?
@ Fire, verschillen van mening? Het is geen kwestie van mening ...
![]() Last edited by Integra; 28-01-2009 at 14:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En als de 2 top Porsches elkander niet eraf gereden hadden, had het op zijn minst spannend geweest in Le Mans. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|