![]() |
|
|
||||
|
||||
Whoops, inderdaad, ik als Zolderfan was het Racing Festival vergeten... Sorry! Wat de finish betreft, ze zullen niet aangekomen zijn, maar wel geklasseerd aangezien de crash naar het einde toe gebeurde.
Nicki |
|
||||
|
||||
het kan inderdaad zijn zijn dat de racecommissie vriendelijk is geweest,of dat ze gewoon in de stand zijn gereden na de crash om er dan even voor afvlaggen is uitgereden en dan in de uitloop ronde het begeven heeft....
ik kan het je niet zeggen want ik was er niet en in die turbo stond er ook niet veel alleen dat ze moeite hadden met die corvette in bedwang te houden mijn vraag wat is er eigenlijk exact gebeurd op die belcar masters met de corvette?
|
||||
|
||||
Wat ik weet, is dat hij enkele ronden voor het einde zwaar gecrasht is. Ik ben nooit te weten gekomen of het door een defect of een stuurfout was. Aangezien de Corvette wel al meer ronden afgelegd had dan tragere deelnemers die wel het einde haalden, lijkt het me wel begrijpelijk dat hij geklasseerd werd.
|
|
||||
|
||||
dank je nu snap ik het helemaal.
|
||||
|
||||
ja als hij meer ronden had gereden dan zou ik hem ook hebbe late klasseren
![]()
|
||||
|
||||
Dit is nogal redelijk off topic aan het gaan !
Die klassering is trouwens niet zomaar op het geraak. Als de wagen 70% van de afstand van de winnaar in de klasse heeft afgelegd wordt hij geklasseerd... En nu terug on topic ! ![]() |
|
||||
|
||||
heeft er iemand foto's van de BMW's die meededen aan de belcar bij de world series ? vooral de BMW van g&a met op de zijkant Moskovskaya
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
@autofan
![]() graag toch terug on topic
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by fast freddy
van als er een opgave op de masters was geweest dan waren het ook maar 3 opgaves op rij,tijdensde 6e meeting ophet spa racing festival eindigen ze knap dedre, tot op heden hun beste resultaat. De Corvette boekte het beste resultaat tijdens de derde Belcar-wedstrijd vorig jaar in Francorchamps. Ze werden toen als tweede afgevlagd. |
|
||||
|
||||
Oké, terug on-topic.
|
|
|||
|
|||
[QUOTE]Originally posted by Autofan
Quote:
Eerst verkondig je dat een derde plek op SRF hun beste resultaat is, en één regel later kom je zelf te vertellen dat een tweede plek (eveneens in Spa) het beste resultaat is. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hij spreekt zijn eigen tegen
![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|