|
|
||||
|
||||
Prost Failliet
Net op het nieuws. Meer dan 1 miljard frank aan schulden.
Ben is benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Wordt het team overgekocht?? |
|
||||
|
||||
Da's niet zo best voor Bas vrees ik...
|
|
||||
|
||||
Toevallig, nadat ik Arrows failliet had gekregen bij mijn Manager-spel, is dat gisteren met Prost gebeurd.
|
|
||||
|
||||
nee, mor eigenlijk zat het er al aan te komen he!!
dus volgend jaar een team minder op de de startgrid???? airco
|
||||
|
||||
las zonet dat Diniz of Briatore de resten van het team zouden opkopen, en op die manier een soort doorstart maken!!
airco
|
||||
|
||||
nog een interessant verhaaltje!! enkel gaat het hier niet over Diniz en Braitore, maar over Interbrew!! Eigenlijk wel veel geruchten, maar wat zou ervan aan zijn?!?
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
+ Toyotot - Prost = 11 teams. Wil zeggen dat we toch weer geen volledige grid (=24) krijgen. Wat Interbrew betreft zijn er al lang geruchten. Er is spraken geweest van Stella Artois sponsoring op de Prost. Misschien is dit nog zo geen slecht nieuws voor Bas.
|
||||
|
||||
:grenade: vandaag om 16.30 geeft den Alain (Prost) een perskonferentie aangaande zijn sabeniènse toestanden, rechtstreeks te volgen op www.f1-live.com.
Als Interbrew en de overheid van Quebec het team overkoopt zullen zij daar ongetwijfeld op Pro(o)sten! jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Laatste nieuws is dat Prost 6 maanden tijd heeft om de slechte financiële situatie recht te trekken. Voorlopig nog gered !!!!
|
|
||||
|
||||
Dat ze dan Van Rossem maar aannemen.
Meer dan 1 miljard vinden in 6 maanden tijd. |
|
||||
|
||||
Ik weet dat Bas al Bastos en Stella Artois had als sponsors. Dus als Interbrew zich er mee gaat bemoeien zou dat inderdaad wel eens in zijn kaart kunnen spelen...
Wordt ongetwijfeld vervolgd... |
|
||||
|
||||
vraag is of het wel het moment is om voor prost te rijden .
|
||||
|
||||
Dat weet je nooit he.
Misschien is volgend jaar ondanks alles het jaar van de doorbraak van Prost GP. En stel je dan maar voor dat het is dankzij Bas Leinders. |
|
||||
|
||||
heeft een voordeel. De kans van Bas Leinders op aanwezigheid met de karting is met sprongen vooruit gegaan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|