|
|
|||
|
|||
Verslag en foto's van ESSEN
Alléé mannekes.
Ik word ongeduldig, haast jullie wat !!!!!!!!!!!! C U |
|
||||
|
||||
ach die zitten nog in een of ander Schrans en Zuiptent langs de Autobahn
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist op het internet gelezen dat vandaag te Essen volgende eregasten op bezoek waren: Jackie Ickx, Stirling Moss en H. J. Stuck.
Ze hebben er wel een goeie dag uitgezocht! Benieuwd naar hun wedervaren.... |
|
||||
|
||||
Het was de moeite. En die Stuck is ook zo ne zotte piloot.
Veel gekocht, veel gezien (ook auto's). Ik was er nog nooit geweest maar moet zeggen dat het zeker de moeite is. We hebben de eerder vernoemde piloten gezien. Moet wel zeggen dat Ickx er oud begint uit te zien. |
|
||||
|
||||
Ja, 't was plezant in Essen! Alleen nog iets meer tentoongestelde rallywagens kan het nog verbeteren, zelfs de Subaru van Burns was nergens te zien ...
|
|
||||
|
||||
Een verslag schrijven wordt een beetje moeilijk : dingen kwijtspelen, keuzes maken, handtekeningen versieren...het had soms nogal wat voeten in de aarde
Ik zou zeggen, laat de foto's het verhaal vertellen. |
|
|||
|
|||
Quote:
PJ |
|
||||
|
||||
Je denkt toch niet dat Subaru of welk fabrieksteam dan ook de eerste rally van het nieuwe seizoen met die ouwe RAC-bak gaat rijden zeker?
Weet dan dat er voor ELKE rally ZES nieuwe wagens gebouwd worden (2 racewagens, 2 reservewagens en 2 voor de ouvreurs) en dat er ongeacht het feit of er mee gebotst werd of niet, van de rallywagen die een rally beëindigd heeft, nog wat geld gemaakt wordt door hem wat op te lappen en door te verkopen aan een privé-rallyrijder... |
|
||||
|
||||
Een impressie van de Motor Racing Show via foto's vind je hier :
http://www.depaddock.eu/sennake/Esse...essen_2001.htm En speciaal voor Pascal deze link : http://www.duw.de/gallery/images/voll3/PIC00005.jpg Have fun!!!!! |
|
|||
|
|||
Mooi zo. Dan is de Racing show in HASSELT een lachertje. Niet dat ik daarvan verbaasd ben maar ik had er toch graag bijgeweest. Count me in for 2002.
Mannen ik mis één foto ........... de Paddockers in hun nieuwe outfit. Je hebt de T-shirts toch gedragen, of niet? Sennake, hoe komt het dat jij niet tussen die 4 dames staat of heb je er wel gestaan maar mag die foto niet openbaar gemaakt worden ????? C U |
|
||||
|
||||
Wacht maar ...
|
|
||||
|
||||
Awel ik vind die eerste foto bijzonder goed geslaagd.
Spijtig dat het die van de Ferran was ( wel logisch ), maar ge kunt dan ook niet alles hebben hé. Quote:
Werner, duurt dat nog lang of hoe zit het ? |
|
||||
|
||||
Alain, die van de Werner zijn geen digitale fotokes, he, dat duurt dan iets langer en ze zullen verschieten ... Iedereen wou met ons en het het paddock-shirt op de foto!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|