|
|
|||
|
|||
De Paddock Club - lidgeld 2006.
Beste Paddockers,
2005 loopt op zijn einde en was weer een bruisend jaar op autosport gebied. Wij hebben jullie ook dit jaar weer een boel voordelen gebracht, die blijkbaar wel in de smaak vielen. Waarom hebben we clubleden nodig? Een forum runnen kost nu eenmaal geld. Er moet webspace betaald worden en de software-licentie dient jaarlijks vernieuwd te worden. Dit is enkel en alleen mogelijk door jullie steun. Natuurlijk krijgen jullie ook altijd een boel in return voor je lidgeld. Niet alleen het forum, maar ook tal van voordelen, zowel permanente als éénmalige. Onder onze clubleden hebben we voor meer dan 1000 euro aan vrijkaartjes kunnen verdelen, waarvoor onze dank aan de desbetreffende organisatoren. Daarnaast genieten de clubleden de volgende voordelen: Permanente voordelen : 1. Korting op De Paddock webhosting. 2. Korting op De Paddock merchandising. 3. Korting bij modelbouwwinkel Broux. 4. Korting op het jaarlijkse De Paddock-evenement (karting, rittensport,racing show,) 5. Gratis deelname aan verschillende quiz en prono's (en kans maken op mooie prijzen). 6. Exclusieve toegang tot het clubleden-forum. 7. De optie op het forum om attachments te kunnen up-loaden. 8. Een prachtige lidkaart. 9. Gratis deelname aan de eerste Paddock Live Quiz. 10. De zekerheid van bij de tofste autosportvereniging in België te horen Dit waren de eenmalige voordelen in 2005 : 1. Gratis inkom op de modelbouw happening in Berchem. 2. Korting op Essen Motor Show + gratis vervoer en drankje. 3. Vrijkaarten voor diverse races en evenementen in Zolder, Spa en Warneton. Klik hier voor een uitgebreide lijst In 2006 gaan we weer hetzelfde trachten te doen, zoniet beter, en we nodigen jullie dus uit om het lidgeld voor 2006 (€ 15,-) te storten op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw met duidelijke vermelding van je naam en adres, evenals je nickname. Gelieve ook je lidnummer te vermelden bij de storting. Indien je dit niet weet neem dan even contact met ons op. Ben je een nieuw lid , vermeld dan duidelijk je naam, adres en nicknaam op het forum. Stuur ons ook een mailtje met daarin je adres en e-mail en eventueel telefoon nummer zodat we je kunnnen bereiken. Door de steun van de leden in de afgelopen jaren en onze sponsors kunnen wij nog steeds het bedrag van het lidmaatschap handhaven op 15 Euro. We mogen er best trots op zijn dat we dit bedrag vanaf onze oprichting in 2001 niet hebben hoeven te verhogen. Waarvoor onze dank, helpt u mee om dit voor volgend jaar te handhaven? We wensen iedereen alvast een Prettige Kerst en Waanzinnig (Paddock) Nieuwjaar toe. De Paddock. |
|
||||
|
||||
Morgen eens werk van maken! Moge er nog veel mij volgen...
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook net al de 15 euro overgeschreven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
lidmaatschap
Hallo
Kunnen nederlandse modelbouwers ook lid worden en hoemoeten wijhet geld over maken of contant opsturen ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
M.b.v. de IBAN-code. Die zou het bestuur u moeten kunnen geven.
|
||||
|
||||
Quote:
IBAN rekeningnummer is ==> BE39 7330 0823 4219 De bijbehorende BIC code (ook wel eens SWIFT code genoemd) is ==> KREDBEBB |
|
||||
|
||||
Lidgeld 2006
Net Lidgeld 2006 overgemaakt, laat even weten als het op jullie rekening staat! Groeten, Eric (autofoto.be)
|
|||
|
|||
Na mijn goeie ervaringen hier op het forum ga ik me deze week nog aansluiten!
Groeten G. |
|
||||
|
||||
Kan je ook betalen op de modelmeetings in "wheels" of moet het via het net
Groeten |
|
||||
|
||||
Voila, betaald voor 2006 sè.
Nog een aantal maanden en we kunnen weer naar Essen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn geld zou ondertussen al even op de rekening moeten staan!
|
|
||||
|
||||
Voilà, lidgeld 2006 is betaald.
|
|
||||
|
||||
En ook ik ben weer in orde met mijn lidgeld voor 2006