![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Spyker F1, C. Albers en Ferrari Motoren etc.
Hier het nieuwsbericht ervan: http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10223
Last edited by JorritVD; 30-09-2006 at 09:51. |
#2
|
||||
|
||||
#3
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.spykercars.com/ http://www.spykersquadron.com/ |
#4
|
||||
|
||||
Flauwe kul dat met die Spyker F1-motoren.
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
|
#6
|
|||
|
|||
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Iets over de persoon Muller: http://www.fembusiness.nl/fembusines...alprofile.html
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
De aandeelhouders zijn het toch niet zitten.
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 29-08-2006 at 23:27. |
#9
|
|||
|
|||
Zoals ik het begrijp wordt Spyker als investeringsvehikel gebruikt. Externe financiers pompen geld in Spyker wat vervolgens doorgesluist wordt naar het F1 team.
Ik vraag me af of Spyker als autofabrikant echt baat heeft bij F1. Volgens mij zullen de extra verkopen van Spykers niet opwegen tegen de kosten van F1. Ik blijf dan, ondanks dat het in de toekomst voor Nederlandse aspirant F1 coureurs voordelen kan hebben, skeptisch t.o.v. een Spyker F1 team. Wil je enigzins meedraaien in F1 dan zal men volgens mij jaarlijks toch 80 tot 120 miljoen Euro op tafel moeten leggen. Quote:
![]() Tom Coronel, Albers en v/d Garde weten wel wie ze als vriendin uitgezocht hebben ![]() |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
|
#12
|
||||
|
||||
Zouden ze eerst niet zorgen dat hun GT eens een keertje wint ipv over de F1 te zitten fantaseren...
![]() |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Waarop baseer je uberhaupt je uitspraken? Het slaat werkelijk nergens op! Spyker is alleen bekend in Nederland, enkele racefreaks en wat miljonairs her en der around the world. Weleens gekeken naar het bedrijf Midland? Ooit al eens gezocht via google naar de omzet van dit bedrijf? Bezoek gewoon eens http://www.midland.gg tijdens je MSN-sessies ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#14
|
||||
|
||||
Dat gezever met Mol en Midland sleept al maanden aan. Is daar al enige vordering geboekt? Lijkt me niet, ookal beweert hij dat ze in het weekend de deal met Midland zullen bekendmaken. En zoals in dat ene artikel van grandprix.com gezegd wordt: "oppassen met geruchten uit Nederland". Dat moeten we al jaren doen. Ga voor de lol eens even een artikeltje schrijven met de titel: "Verstappen vervangt Schumacher bij Toyota" en driekwart Nederland gaat het nog geloven als je er bijschrijft dat "de deal zo goed als rond is" en "ze het in Italië gaan bevestigen". Waar rook is is vuur... in dit geval een Cosworth-motor die de geest geeft.
Alles eraan doen om Albers in de F1 te houden. Maar wat heb je aan een piloot die zijn hele carrière bij een paar slechte F1-team zit rond te toeren? Als Albers dat verkiest boven de mogelijkheid om in de DTM races te winnen en kampioen te worden, moet ie maar zo doorgaan. Het Spyker F1-team (als het al zal bestaan) zal een dure grap en een dikke flop worden, net als Midland. Misschien zou ik zoals Bob McKenzie moeten doen: als Spyker F1 er komt en het langer dan 2 jaar in de F1 kan uithouden ga ik in mijn adamskostuum een toertje Zolder lopen... |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|