|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 19 jan 2007 - BELANGRIJKE WIJZIGING VAN LOCATIE!!!
Deze keer goed op tijd met de aankondiging, want we gaan deze keer op verplaatsing.
Agenda: - modelbouwevenementen 2007 - bestelling display cases - club kledij - praktijk demo: printen en drukken van decals - varia Aangezien we op verplaatsing gaan, is vooraf aanmelden ten zeerste aangewezen. Let wel, gezien de infrastructuur, is het aantal plaatsen beperkt tot maximaal 16 deelnemers. Starten doen we om 20.00. Locatie: Thema Café Wheels Circuit Zolder. *** this post is edited! *** *** zie latere post in deze thread. Initieel was deze meeting gepland om plaats te vinden in Aarschot, maar door omstandigheden zal dit niet doorgaan. Dus komen we samen op de normale locatie. *** Last edited by Guido; 15-01-2007 at 15:55. |
|
||||
|
||||
Plaats 2 gereserveerd ... ah ja, den Huudo is 1.
Misschien kunnen we poolen vanuit Wheels?
|
||||
|
||||
Nummers 3 en 4 melden zich.
Is dat de maximale hoeveelheid drank per persoon? |
|
||||
|
||||
Allee vooruit dan maar, nummer 5 is hierbij ook bevestigd. Dat ze de frieten al maar beginnen te bakken, want ik ga een reuzehonger hebben
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had ook begrepen dat GulfCLK een zelfgemaakte spuitcabine zou demonstreren, zodat geïnteresseerden er eentje kunnen bestellen. Ik ben zelf alvast serieus geïnteresseerd... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nummer 1 en 2 worden in de komende weken gebouwd ... en zijn reeds verkocht. Dus diegenen die serienummer 001 wilden hebben zijn te laat! Maar hou me in ieder geval op de hoogte tegen wanneer de demo cabine klaar moet zijn ...
|
||||
|
||||
Dan ben ik nummer 6. Warm het vet al maar op!
|
||||
|
||||
Ik ben donderdag al even de infrastructuur gaan "inspecteren" (moest ginder zijn voor decals, dus 2 vliegen in 1 klap), en ik denk dat we ons zullen moeten beperken tot de aangegeven topics. Er staan 4 tafels van 4 in een relatief kleine ruimte.
De spaakwielen demo kan zeker wel, maar dan moet je telkens een demo geven voor 3 man omdat er niemand rond je kan staan tijdens de demo. Dus ik zou zeggen, breng je materiaal maar mee en dan kan je zelf best ter plaatse inschatten of het de moeite is om te tonen en of dat wachten tot februari misschien beter is. De spuitcabine demo is ginder uitgesloten denk ik. Die pinnen we wel in februari met bijhorende spuitsessie. |
|
||||
|
||||
Ha, ok. Nu, ik had zeker niet verwacht om een spuitsessie te zien in de frituur, maar ik had gewoon graag eens zo'n cabine in het echt bekeken. Maar ik kan nog wel wachten tot februari hoor. Chassisnr 1 is nu toch al verkocht
|
|
|||
|
|||
nummer 007 tot uw dienst (hier mogen we toch lachen hé )
|
||||
|
||||
Er mag overal gelachten worden, zolang er maar geen domme misverstanden door onstaan.
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik kom deze keer ook weer.