|
|
||||
|
||||
Citroën C2 S1600 - Ypres 2005 - F. Loix - diverse merken - 1/43
Het moet deze maal weer in het meervoud gebouwd worden, deze uitvoering is alleen verkrijgbaar op 1/24(res.kid),maar ik ga hem maken op 1/43 in volledige opdracht van Gofastfreddy die had de toestemming om dit te verwezelijken.Het is toch trouwens dit weekend de rally van Ieper,daarom deze thread.De basis is op 3 verschillende modellen(luxebox,Altaya,Solido)
De basissen Zo dat was het voor nu |
|
||||
|
||||
Ben begonnen met het spuiten,het dak was al wit, dan maar afgeplakt voor het rood tespuiten , en af en toe een foto als het een beetje droog is.
De grondverf, eerste laag. Door het blijven regenen,de eerste foto's van het rood Zo dat is het van de foto's |
|
||||
|
||||
nice flame
|
|
||||
|
||||
Het spuitwerk ziet er geslaagd uit,nu moeten ze uitharden
zijn er vragen laat maar komen |
|
||||
|
||||
Vragen???
Ik stel vast dat de carrosserie-afdeling goed werk heeft afgeleverd.
|
||||
|
||||
Zoals je al weet, het moet vooruit gaan nu.Dus ben ik begonnen met het zetten van de decals,hier een paar foto"s van de volgorde
Zo,opmerkingen of vragen laat maar komen |
|
||||
|
||||
Het vervolg van de werkwijze van de decals
Ondertussen ontdekt dat het dak achteraan ook rood moet zijn,dus vlug een aanpassing ervan |
|
||||
|
||||
Dus allemaal maar veranderd
En het interieur ook maar laten zien met de logo's op de rolkooi Zo tot hier weer deze opdait's,vragen of dergelijks laat maar komen |
|
||||
|
||||
Heb ben ze terug in elkaar aan het zetten
|
|
||||
|
||||
En de laatste foto's van het eind resultaat
Meer foto's ervan vindt je hier: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12504 Last edited by Flame; 25-07-2007 at 14:49. |
|
||||
|
||||
Sjieke dingens.
|
||||
|
||||
Produktief baasje
|
|
||||
|
||||
Eerst alvast bedankt voor de reakties, deze laatste foto's wil ik jullie ook nog laten zien, het betreft de luxe box waardat de 2 modellen in stonden.Nu staat de 2005 en 2006 naast elkaar met een foto van de 2 auto's in aktie in Ieper
De oude, De nieuwe, Ziezo dat was het |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|