|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 12 oktober 2007 - Thema café Wheels in Zolder
Ja mannen, as vrijdag is het weer zover. We gaan weer samenkomen voor onze maandelijkse babbel op onze bekende locatie, nml het Thema café Wheels te Zolder.
Aangezien ik nog niet mag shotten en morgenpost heb, zal ik dan ook hoogstwaarschijnlijk op tijd aanwezig zijn. See you
|
||||
|
||||
Me too!
|
||||
|
||||
Voor mij is het verdorie al geleden van vóór de zomerstop, dus ik kom zeker ook af!
|
|
|||
|
|||
count me in
|
||||
|
||||
Ze zijn al met 4, dus genoeg om een rondje te kaarten. Maar aangezien er toch altijd iemand moet zijn om de'n drank te gaan halen, zal ik ook afkomen.
|
|
||||
|
||||
Idee voor demo: Zero paints???
Inclusief vernis natuurlijk. |
|
||||
|
||||
He, grapjas! Ik zal natuurlijk wel de verfpotjes en het model meebrengen. Kwestie dat er al eens gekeken kan worden.
Hoogste tijd om er nog een agenda bij te zetten... |
|
||||
|
||||
Allee vooruit, dat is ook alweer gebeurd zie (Sorry Guido, maar dit was een open goal zelle)... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De echte agenda dan: - Komende beurzen. Update Nieuwegein + Telford - Trip Airbrush Shop Almere (evaluatie eerste resultaten) - Praktijk 1: 0 Paints. Ik ga geen echte demo geven, maar zal wel de flesjes en de Prelude meebrengen. Kunnen we allemaal eens zien waar de opwinding vandaan komt - Praktijk 2: Als er nog ideeën of wensen zijn, post ze dan maar - Bespreken van meegebrachte modellen - AOB: Any Other Business ofte varia. Starten doen we zoals altijd om 20.00. Locatie: Thema Café Wheels Circuit Zolder. Graag jullie deelname bevestigen, want zo te zien loopt het nog niet echt storm. In ieder geval, tot vrijdag! Last edited by Guido; 10-10-2007 at 19:14. |
|
||||
|
||||
[flauwe modus]Waar ligt Aalmere??? [/flauwe modus]
|
||||
|
||||
Excuus! Almere is wellicht beter...
|
|
|||
|
|||
Kom maar eventjes,mijn ma ligt in het ziekenhuis in coma.En dan vergeet je de modelbouw wel eventjes.
|
|
||||
|
||||
zal er ook weer proberen bij te zijn
|
|
||||
|
||||
Ik ga er hoogstwaarschijnlijk niet geraken vanwege het werk.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|