|
|
||||
|
||||
Opel Ascona A - Historik rally - Schuco - 1/43
Deze auto is in opdracht gemaakt voor de eigenaar Peter Frans(piloot) zelf,hij moest wel geen logo's of rallyschilden hebben,de meeste die naar de rally gaan zullen die al wel ergens tegen gekomen zijn, maar ik laat hem toch zien hoe het bouwproject verloopt.Er was bij deze niet veel tekenwerk aan.De bassis is een Schuco op 1/43.
De wagen 1/1, De basis die ik neem hiervoor, en de sloop ervan, Last edited by Flame; 30-11-2007 at 15:22. |
|
||||
|
||||
Ik geef een paar foto's van het verloop van het spuiten
De grondverf, De aflakking, Zo dat was het voor het spuitwerk en nu laten drogen |
|
||||
|
||||
Voor de historiks is er niet veel interesse,ben bezig met het zetten van de decals,er staan er wel niet veel op maar ik laat het toch maar zien
Zo tot hier deze kleine opdait |
|
||||
|
||||
Dat ziet er zoals gewoonlijk weer fantastisch uit
|
|
||||
|
||||
Voorwaar, opnieuw een verkeerde conclusie. Mij niet verkeerd begrijpen natuurlijk he, maar aan de start van een nieuwe thread waarin de foto van de originele auto wordt getoond en het model in grondverf, mag je natuurlijk nog niet teveel replies verwachten.
We kennen immers allemaal je kwaliteiten en weten op voorhand al dat het weer een leuk model zal worden. Of moeten we na iedere post zeggen dat het mooi is en vooruit gaat? Neen, toch? Dus, doe maar rustig verder terwijl wij hier achterover leunen en meekijken hoe je weer een uniek model in elkaar aan het steken bent. Goed bezig! |
|
||||
|
||||
Ik hoop van wel, want anders sta ik er goed voor: ik bouw bijna niks anders dan old-timers...
Goeie progress trouwens. Maar wat moet een mens altijd zeggen, als het goed is?
|
||||
|
||||
Zoals Guido al aanhaalde, voldoende interesse hoor.
|
|
||||
|
||||
Zeker weten. We genieten gewoon van je verbouwingen, en zeker als het al wat oudere modellen zijn zoals dit prachtexemplaar.
|
||||
|
||||
Sorry voor de verkeerde uitspraak ,maar ik dacht dat er hier meer historiek rijders aan wezig waren,vandaar .Terug naar het model dat is ondertussen al geleverd aan de rijder.Toch geef ik hier de laatste foto's ervan
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen (weeral ) De piloot zal wel heel tevreden zijn.
Kvind het wel jammer dat er geen startnummers opstaan,Maar klant is koning natuurlijk he |
|
||||
|
||||
Knap gedaan. Jammer dat dit niet in 1/24 bestaat. Of heb ik dat mis? Ik bedoel dan dit model he...
|
||||
|
||||
Denk dat je dat mis hebt, is nog uitgebracht door een Duitse firma ook in de BP livery, maar ik weet niet of dat nu nog te krijgen is. Het was een resin model maar de prijs viel nog mee denk dat dat zo rond de 65€ was.
Kan nu even niet meer op de naam van dat merk komen maar het was iets met scale denk ik. Maar misschien kom ik er nog wel op. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|