![]() |
|
|
||||
|
||||
GUMBALL Rally
Maandag Telefacts,
Gumball rally. Enkele maffe yuppies blijken er lol in te hebben met opgefokte PK-wagens dwars door Europa te racen! Zijn dat diegene niet die de wegen onveilig maken? Mss toch es kijken maandag |
|
||||
|
||||
Is een jaarlijks weerkerend spektakel.
Ze hebben ooit eens een super ongeval gehad met 2 Lamborghini's op een autostrade. ![]() Last edited by Werner333; 28-06-2002 at 20:22. |
|
||||
|
||||
Ja, ge moet eens gaan kijken naar kimble.org heeft dacht ik vorig jaar gewonnen met een Mercedes AMG, schitterend verhaal, zot!
|
|||
|
|||
![]()
Je hebt een Europese en een Amerikaanse versie.Info en vééél
foto's vind je op www.gumballrally.net Trouwens MTV en de gekke Rubby Wax hebben er ook al documentaires van uit gezonden.Te gek voor woorden .... |
|
||||
|
||||
die kerels zijn wel echt zot zé , en dan DH die meedoet , eeft die nu geen verstand als vader van 3 kinderen , die moest toch beter weten é
|
|||
|
|||
Heb de reportage ook gezien en ik vind het :
DECADENT ![]() ![]() ![]() C U |
|
|||
|
|||
Ik denk dat DH geen echte deelnemer was, maar enkel in Londen promotioneel aanwezig was om voor de lol wat met die gele ferrari te rijden (lieten ze enkele maanden geleden zien op canvas, in dat programma van die amerikaanse madam met rood haar).. natuurlijk is zijn aanwezigheid zoiezo een beetje spijtig, ook al reed hij niet de echte rally.
Allemaal inderdaad decadent en belachelijk gevaarlijk; en dan moet ik zeggen dat deze reportage op VTM nog tamelijk vriendelijk was ivm de 2 voorgaande die ik zag (op Canvas en MTV), waar ze hardere beelden lieten zien. Het concept en de deelnemers hebben op een of andere manier wel een zekere charme, maar als je eventjes nadenkt is het toch onaanvaardbaar dat zoiets mag doorgaan...blijkbaar mag je overal in Europa zo snel rijden als je maar wil, zolang je maar buitenlander bent en voldoende cash geld op zak hebt...zelfs aan 260/u! ...niet te geloven.. |
|
||||
|
||||
Ik vind die Gumball-Rally toch ook een beetje te onverantwoord! 't Zijn doodrijders, ja.
|
|
||||
|
||||
Het was wel echt zoals in de films Canonball Run. Ik hield dat niet voor mogelijk, maar het gebeurt dus wel ongeveer op die manier ...
|
|
||||
|
||||
Das toch echt zot hé...
320 op de baan, en twas geen eens een autosnelweg :s Merja, ook ik vind da serieus onverantwoord hoor...
|
||||
|
||||
ik heb is goe gelachen me diée kerel me zenne witte Ferrari
![]()
|
||||
|
||||
Die mannen lachen er zelf ook mee, ze kopen wel vlug nen nieuwe wagen om verder te "racen".
|
|
||||
|
||||
Ik heb er serieus mee gelachen!
Als ik ooit veel geld heb dan zulde mij daar ook zien ![]() Die kerel die ze hadden tegengehouden tegen 260km/u aan die wegenwerken was gieren!!! |
|
||||
|
||||
één woord, decadent, als dit de manier is hoe er in europa gewerkt wordt... racen moet op een circuit, door ervaren mensen, niet door een paar pipo's die dankzij het geld van papa een wagentje kopen, die dankzij het geld van papa de boetes kunnen betalen en die dankzij het geld van papa anderen in gevaar brengen... (dat ze zichzelf in gevaar brengen intereseert mij zelfs niet) en dit kan en mag allemaal zo maar???
|
|
||||
|
||||
Euuhhmm kleine verbetering, 90% van die mannen hebben zelf hun geld verdient dus nie van pappie gekregen, maar idd door zo mensen krijgt de race-scene ne slechte naam :s
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|