![]() |
|
|
||||
|
||||
JPR ---> nieuwe karts
De geruchten gingen al een tijdje de ronde en gisteren was het eindelijk zover, buiten het feit dat ze blijkbaar een zaterdag
![]() conclusie, 't werd tijd dat er nieuwe karts kwamen, maar iets beter gerodeerd ware het toch plezanter geweest. ah ja, het zijn stratos karts, dus geen composiet of andere gevallen das dan toch het positieve jpr blijven zweren bij echte karts. |
|
||||
|
||||
Positief nieuws dan toch. Wij stonden op het puntje om JPR links te laten liggen wegens mizerie met de karts. Het laatste half jaar was er bij ons altijd wel een paar man aan het zagen over de niet evenwaardige prestaties van de karts...
|
|
|||
|
|||
Wat mij hierbij opvalt is dat deze karts dus al een tijdje in de "ateliers" van JPR staan, en dat ze niet werden gebruikt wegens : "we moeten die nog inrijden". Voor de zoveelste keer dus een uitleg die nergens op slaat bij JPR.
En dat mensen overwegen om JPR links te laten liggen verwondert mij dus helemaal niet, daar is dus echt wel meer dan één reden toe... Enfin, het hele verhaal van de ingebruikname van de nieuwe karts bevestigt dus eigenlijk wat we allemaal al wisten : JPR heeft een mooi circuit en over het algemeen een goede accomodatie. Nu nog een goede uitbating met een degelijke commerciële ingesteldheid erbij, en er valt echt wel iets van te maken... Maar zo lang dit achterwege blijft, vrees ik dat er meer en meer mensen de weg naar de andere kartingcentra zullen vinden. |
|
||||
|
||||
Er zijn GEEN nieuwe karts te JPR!
Reden van de andere karts waar jullie mee gereden hebben is dat JPR zaterdag de hele dag in Zellik aanwezig was met hun normale indoorkarts omwille van een soort van Streetrace voor een bedrijf. De nieuwe karts komen in de loop van het jaar. Wat is er verkeerd met de huidige uitbating Mistery?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Point taken.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben zelf even op het bedrijfsevenement gepasseerd dus ik ben er wel vrij zeker van dat JPR in Zellik bezig was ![]() Wat bedoel je eigenlijk met: Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als de nieuwe karts er zijn zal je dat wel merken, ik denk niet dat je er zal kunnen naast kijken ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het word wel tijd in JPR, want de onderlinge verschillen tussen de karts waren niet klein.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|