![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
De meesten onder jullie hangen in de weekends (en niet alleen dan) uren op en rond de racecircuits. Anderen hangen er iets minder rond, maar zijn toch ook gefascineerd door autosport (gelijk ik dus)! Of hebben naast autosport ook een andere passie, waarmee ze hunnen tijd verslijten in de weekends. Wat is naast autosport voor jullie ook een grote passie? Of is er enkel autosport?
Voor mij is er althans naast racen ook de deze http://users.pandora.be/ANTWERPFAN/a...%20'03.WMV Een overzicht van het afgelopen jaar! Greetzzz Last edited by Benklak; 12-06-2003 at 13:45. |
|
||||
|
||||
studeren, een niet te onderschatten passie in mijn leven! het is te zeggen, ik zou het beter als mijn passie beschouwen want ik doe het meer dan alles wat met autosport ed te maken heeft!
bij mij is voetbal ook wel belangrijk, maar bij mij is het de MALINWA, kv mechelen dus, ik ben ne kakker in hart en nieren! en nog een hobby van mij of als passie omschrijfbaar: af en toe eens goed KAPPEUUUH! ![]()
![]() Last edited by Maarten; 12-06-2003 at 13:47. |
|
||||
|
||||
<---- Check avatar.
![]() | V Check signature ![]()
|
||||
|
||||
Alles op gebied van moto's...
Motocross, MotoGP, motortrips maken (nu nog als duo, maar wacht maar tot in juli ![]() Mijn grootste passie is natuurlijk mijn vriendin, maar ik denk niet dat dat de bedoeling van de vraag is hier ![]()
|
||||
|
||||
grootste passies?
wa crossen met mijne moto, tettn, muziek & fillem
|
||||
|
||||
Quote:
ps: voor mij ook trouwens! tis een passie hé, dus nie offtopic beginnen schreeuwen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Gohja, voetbal hé, Die hard RAFC
![]() Voor de rest, zo veel mogelijk geld verdienen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
nix zo fijn als zaalvoetbal ... vorig jaar met school nog finalist in beker van limburg
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Tennis is echt wel mijn ding
![]()
|
|||
|
|||
MX, SX, Wegrace (vooral British Superbikes vanwege de circuits!!) en Speedway. Motorsport dus!!! Voor de rest... Pinten drinken!
|
|
||||
|
||||
4x4'en
|
|
||||
|
||||
16 alex
![]()
|
||||
|
||||
Biljarten !
![]() Vice belgisch kampioen ![]() Tiger sportscars is ook een passie geworden ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|