![]() |
|
|
||||
|
||||
Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff
Dit jaar zagen we dus voor het eerst de serie I-N-F-I-N-I-T-Y aan het werk. Bedoeld voor de kleine sportscars enzo, het verhaal klinkt aantrekkelijk.
Echter tijdens de Euroraces hebben we dat veld voor het eerst gezien.......zie ze nog alle 5 voorbij komen ![]() Tijdens de TC op Spa hebben ze weer een wedstrijd, nu met zijn achten! Er zit groei in, dat kunnen we niet ontkennen ![]() Echter ik hou mijn hart vast voor de plannen de Racing Development Europe (iemand een idee wie daar achter zit? )in 2004. Ze willen een vergelijkbare serie opstarten voor dezelfde soort wagens maar dan voor de oudjes, genaamd: Infinity Sportscars Classic Tja alsof het nog niet genoeg is willen ze ook nog eens een Infinity Touringcar Endurance Cup opstarten. Eerste race is op 22-11-09 op een vaag spaans circuit. Quote:
pffffffffffffff, ik zie door alle series de baan niet meer ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Mario Borremans????
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vader en zoon Bormans hebben destijds ook de Radicals naar Belgie gehaald. Mijn eerste volledig raceseizoen (1993, ik wordt oud ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan me die (te logge) witte Opel Omega die door A.J. en Mario met veel bravoure door de Zolderse chicanes werd gesmeten nog heel goed herinneren. Waren leuke tijden, A.J. ![]() |
|
|||
|
|||
Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff
Echter tijdens de Euroraces hebben we dat veld voor het eerst gezien.......zie ze nog alle 5 voorbij komen
![]() Tja alsof het nog niet genoeg is willen ze ook nog eens een Infinity Touringcar Endurance Cup opstarten. Eerste race is op 22-11-09 op een vaag spaans circuit. Spijtig genoeg reden er maar 5 wagens, echter er werden veel meer wagens ingeschreven. Door verschillende omstandigheden verminderden het aantal deelnemers, een paar ongevalen en wagens die technische problemen hadden. Normaal kwam er een andere organisatie ook deelnemen met meer dan 13 wagens in deze reeks, ze belde op het laatste af. Cartagena een vaag spaans circuit??? Vraag eens aan de test mensen van Ford Belgium waar Cartagena ergens ligt; Cartagena is helemaal geen vaag circuit, spijtig genoeg vinden de mensen in Spanje de Moto's belangrijker dan de autosport, gelukkig dankzij de verschillende goede spaans F1 piloten komt er daar al snel verandering in. www.circuitocartagena.com ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ivm de series, hoe toegankelijk is dat voor beginners?
|
||||
|
||||
Re: Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff
Quote:
|
||||
|
||||
Re: Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff
Quote:
![]() Wat betreft inschrijvingen, het blijft magertjes.....zelfs de Superlites in Nederland hebben meer deelnemers ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Alweer een nieuwe: http://www.seat.nl/seatsportcup2004/ Als vervanger voor de nederlandse Yaris .....................maar als ik het prijsje van importeur Pon zie, roept dat meer vragen op als dat er beantwoord worden.
De wagen zou rond de 70.000 euro kosten, een seizoensbudget bedraagt 40.000 euro ................een waardig opvolger van de Yaris ![]() Zal trouwens erg gemakkelijk worden om een tweede piloot te vinden die op de late zaterdagmiddag wil instappen om te racen, terwijl de eerste piloot om op zondag alle aandacht krijgt tijdens de sprintrace ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 15-10-2003 at 17:39. |
|
||||
|
||||
Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff
Quote:
![]() ![]() De datum blijft hetzelfde weekend als gepland, namelijk 22/23 november. Tijdens dit weekend wordt er vier maal een 90 minuten race gehouden. Twee voor de moderne sportscars en twee voor de historische broeders. Over een toerwagenrace lees ik niks, dus of die doorgaat? ![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|