|
#1
|
||||
|
||||
BMW 1 reeks by G&A Racing: work in progress pictures!
Hier een paar foto's van de 1 reeks waar het team momenteel aan bezig is om dit jaar in de Belcar mee aan te treden. Zoals je kan zien is er nog wel heel wat werk aan maar ze geven toch al een idee van hoe ze er gaat uitzien. Updates zullen volgen in de komende maanden. Enjoy
Op onze homepage http://www.GnA-racing.be staan er nog een paar meer. Last edited by Scapa; 01-01-2005 at 20:09. |
#2
|
||||
|
||||
Dat ziet er zeer veelbelovend uit Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
|
#3
|
||||
|
||||
Hopelijk veranderen jullie toch wel heel wat ten opzichte van het standaardmodel. Want bij Top Gear is deze BMW toch wel redelijk afgebroken.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
Mooi project! Leuk om de voortgang zo te zien
"Want bij Top Gear is deze BMW toch wel redelijk afgebroken." En daarom is het niks? :s Ik vind hem gaaf, ziet er erg goed uit in het echt. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#7
|
||||
|
||||
Ik heb juist in alle tests tot nu toe gelezen dat het veruit de beste rijderswagen is in z'n klasse. Qua wegligging versloeg hij de Ford Focus, tot nu toe altijd de maatstaf qua wegligging.
|
#8
|
||||
|
||||
De 1 heeft een zeer geavanceerde ophanging. Die op onze wagen zal natuurlijk wel verschillen van de gewone wegversie. Als ik het goed voorheb staat een 3,2L (400 pk) met een sequentiële versnellingsbak ook niet in de cataloog
ps: Top Gear is op het vlak van tests allesbehalve een referentie. Auto's die niet van Engelse makelij zijn krijgen het altijd iets harder te verduren, zeker indien een concurrent in Engeland gebouwd wordt. Nog niet opgevallen? |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
wat de G&A 1 reeks betreft : bangelijk project, wordt weer iets deftig, ik heb het al lang gezien
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Gaat een vreed beestig baksken worden.
|
#11
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
How how, voor we topgear helemaal afmaken... De 1 werd geroemd om zijn speciaal uiterlijk en voor zijn wegligging!
Alleen ging de 1 de boot in als het op afwerking aankwam (erg goedkoop plastiek en indrukbaar dashboard...), als het op ruimte aankwam (weinig plaats achteraan en weinig kofferruimte) en vooral qua prijs! Het ging er dan ook om dat de wagen ondanks zijn ferme meerprijs ook niks wezenlijks meer biedt dan de concurrentie, zeker als je de belangrijkste factoren in dat segment bekijkt: ruimte, kwaliteit en betrouwbaarheid... En dan mag de wagen dan nog een goeie wegligging hebben of een fris uiterlijk, in dat segement van wagens ben je dan geen goede koop! Dus in volgens mijn bescheiden mening legden ze daar precies de vinger op de wonde van deze 1-reeks! Maar back on topic: heel erg leuk project!! Ook al vind ik de 1 een afzichtelijke wagen, dit project vind ik dan weer erg leuk! Hoe diverser het startveld, hoe beter! Is dit trouwens de eerste race-1? Of zijn er nog mensen die nog aan dergelijke project werken in binnen- of buitenland? |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Een diesel voor de Langstreckenpokal op de Nürburgring.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
En wat is een goeie ophanging voor de straat?? Zacht, geruisloos, banden slijtage zolaag mogelijk,.... . |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|