|
|
||||
|
||||
Vraag 7 en 8
Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 Vraag 7 : [list=1][*]Welke Belg zat (samen met 2 andere piloten, maar niet tegelijkertijd) achter het stuur in deze wagen?[*]Om welke race gaat het hier?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wat is de naam van de wagen (merk + type)?[*]Wat was het behaalde resultaat in deze race?[/list=1] Vraag 8 : [list=1][*]Wie zit hier achter het stuur?[*]Welke rally is dit?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wat is de naam van de wagen (merk + type)?[*]Wat was het behaalde algemene resultaat in deze rally?[/list=1] Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de START van de GP van San Marino op 24 april 2005. Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! Last edited by Sennake; 28-02-2005 at 19:13. |
|
||||
|
||||
Hoe kom ik mijn deelnemingsnummer te weten?
|
|
||||
|
||||
Sorry, ondertussen al gevonden.
|
|
||||
|
||||
Die vind je in deze antwoordentabel
|
|
||||
|
||||
Voila, effkes gekwist. Normaal is alles nu binnen.
|
||||
|
||||
ik denk da ik alle antwoorden heb doorgestuurd, maar Hotmail gaf iets raar als ik op verzenden klikte. kan ik even bevestiging krijgen dat het goed is doorgekomen?
|
||||
|
||||
Quote:
2de poging verstuurd vanop een ander email-adres...
|
|||
|
|||
Mijn antwoorden zijn ook verstuurt. Ik heb vragen 1 - 8 allemaal samen gemaakt
Mvg |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook eens aan begonnen en mijn antwoorden zijn ondertussen opgestuurd .
|
|
||||
|
||||
Na wat zoekwerk vragen opgelost en verstuurd. Myn deelnemersnummer staat wel onderaan de mail. Sorry.
|
|
||||
|
||||
Antwoorden zijn binnen.
|
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zouden normaal ook reeds binnen moeten zijn.
Wist wel mijn deelnemersnummer nog niet toen. Komt de volgende keer in orde |
|
||||
|
||||
Antwoorden zijn binnen
|
|
||||
|
||||
de mijne ook