![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik wil er zo eentje
![]()
|
||||
|
||||
Daar rijdt zelfs een zekere Blaton mee. Zoon van???
|
|
||||
|
||||
Ik heb de wagens (net zoals vele hier veronderstel ik) gezien het voorbije weekend in Spa.
Persoonlijk vind ik de wagens helemaal niet mooi... Maar toch vind ik het uniek dat je een éénzitter kan ombouwen naar een sportscar in enkele uren. Hier vind je twee foto's van afgelopen zaterdag in Spa. ![]() |
|
|||
|
|||
We hebben ze op de Ring als eens aan het werk gezien. Ik kan me niet meer herinneren met hoeveel ze waren. Indruk hebben ze alleszins niet gemaakt.
In Silverstone, in het voorprogramma van de 1000 km, was de opkomst zo pover dat men de wedstrijd zelfs heeft afgelast. Voor de 1000 km van Spa, als we de organisatie van Formula X mogen geloven, zullen we een vol startveld te zien krijgen. Hoeveel er dat dan zijn, weet ik niet. Tijdens een testsessie in Spa zouden een 40-tal rijders hebben getest. Zullen volgens de organisatie onder andere deelnemen in Spa : Bouvy, Baguette, Saelens... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() e.e.a. te lezen op racinglife.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
En op racinglife staat nu te lezen dat ook Bruixola meedoet.
![]()
|
|