![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Ik ben content voor Anthony, dat het toch nog gelukt is
![]() En zo kan ik volgend jaar toch één modelletje bouwen ![]() |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
Het wordt dus in de eerste plaats de opdracht om te blijven rijden (is trouwens steeds zo bij een etmaalrace). En zoals Kumpen zelf zegt, zou het lage verbruik van de dieselmotor wel eens in hun voordeel kunnen spelen. Afwachten dus... |
#18
|
||||
|
||||
Super! Dan toch een Belg die mee doet met dé 24 uren!
Aangezien ik nog nooit van de combinatie "Lola-Taurus" had gehoord of gezien, heb ik ff gegoogeld met dit als resultaat: ![]() Dan hebben we toch al een gedacht met wat voor een wagen Anthony zal gaan rijden komend weekend. ![]() |
#19
|
|||
|
|||
Wel spijtig voor Kumpen dat hij met de "Taurus Tractor" rijdt. Die wagen is veel te nieuw en zal waarschijnlijk de 24 uur niet uitrijden wegens niet betrouwbaar genoeg (eerste race ooit met deze wagen).
|
#20
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#21
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Het is te hopen voor Kumpen dat hij als eerste mag rijden. Nee, nee, zij rijden de 24 uur en worden gediskwalificeerd voor te veel rook ontwikkeling ![]() |
#22
|
||||
|
||||
Kunnen we de flauwe moppen achterwege laten en terug on-topic gaan? Misschien is een beetje respect voor alle deelnemers niet teveel gevraagd? De olympische gedachte weet je wel?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#23
|
||||
|
||||
Ik vind het knap dat AK ook de dieselstap durft zetten...
Ik denk dat dit zeker gen te odnerschatten machine is, zeker door de grote autonomie..
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#25
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#26
|
|||
|
|||
Quote:
Deze Taurus Lola Caterpillar is ontzettend onbetrouwbaar. Ze hebben er nog geen enkele wedstrijd mee gereden. Tijdens de Le Mans testdagen hebben ze meer in de pits gestaan dan rondjes gereden. De wagen lekte veel vloeistof (olie en water denk ik) met een rode vlag tot gevolg om heel het circuit terug proper te maken. Dan hebben het probleem opgelost, maar hadden ze ander probleem met de inspuiting of zo, met zeer veel dieselroet tot gevolg. ![]() Artikel 5.5.3 van het reglement zegt dat een wagen onder raceomstandigheden geen visuele rook mag uistoten. Dit zou maar een tijdelijk probleem zijn. Lees het rapport op planetlemans er maar eens op na: hier. |
#27
|
|||
|
|||
Ik heb ook niets tegen een Diesel motor, maar denk dat deze motor te vroeg voor de leeuwen gegooid wordt.
Het schijnt dat op Dailysportscar.net staat dat Mazda deel gaat nemen aan ALMS. Of het een GT of LMP betreft is niet duidelijk. Last edited by FIRE; 08-06-2004 at 21:52. |
#28
|
|||
|
|||
Iemand zin in een pronostiekje?
ik gok op champion racing met werner, lehto en pirro. Hoewel ik denk dat herbert, smith en davies een grote kanshebber is.
__________________
www.marcgoossens.com |
#29
|
|||
|
|||
Ik gok op McNish, Biela en Kaffer.
|
#30
|
|||
|
|||
Eerste kwalificatiesessie zit erop. Resultaat op website van 24LM.
Herbert heeft een heel mooie 3'34.9 gereden, Kristensen 3'37,0 en McNish 3'38.2. En RfH komt in de buurt van de Audi; Coronel is na 2 rondjes stilgevallen. Pescarolo, Zytek, Kondo en Rollcenter rijden vergelijkbare tijden. De Taurus diesel heeft maar 9 rondjes kunnen rijden met een besttijd van 4'14.8 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|