![]() |
|
|
||||
|
||||
Ben net wakker en ik wil voorlopig één ding kwijt: de afwezige toeschouwers hadden overschot van ongelijk
![]() jan |
|
|||
|
|||
Misschien een korte vooruitblik op 2005.
Dit jaar waren er slecht 3 fabrieksteams (Audi, Corvette en Morgan ![]() Volgend jaar zullen Maserati (met hun GT1, woeps, bedoel GTS), Aston Martin (een GTS ontwikkeld door Prodrive) en Lamborghini (met hun Murcielago) als fabrieksteam deelnemen. De strijd in GTS wordt dus ongelooflijk spannend: Maserati vs Aston Martin vs Corvette vs Lamborghini vs Ferrari (550 en 575) en misschien zelfs vs Saleen ![]() Audi komt hoogstwaarschijnlijk met een nieuwe wagen. In 2006 komen zogezegd enkele grote namen. Geruchten zeggen dat Porsche en Mazda met een prototype komen (Mazda naar het schijnt met een LMP2). Uit 10 vragen aan de ACO voorzitter Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Integra; 17-06-2004 at 19:14. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een serieuze hap uit hun budget, hopelijk heeft dit geen gevolgen voor de rest van hun races dit jaar...
|
|
||||
|
||||
eigenlijk heeft hij wel gelijk ze. Bourdais had helemaal geen reden om Short eraf te rijden...
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat ik wel vreemd vind is dat Short veel schuld van het tweede incident bij Bourdais neerlegd. Het is natuurlijk lastig om tijdens een korte stop een goede analyse van de schade te maken maar het team besluit zelf om door te rijden. Toch?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat Short zelf wel zal weten wie hen eraf getikt heeft. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het is wel gek dat die Dallara door dat korte uitstapje in de gravel zodanig zou beschadigd zijn dat hij enkele ronden later helemaal in het decor verdwijnt. De uiteindelijke winnaar van deze 24 uur heeft in de eerste ronden een gelijkaardige schuiver gemaakt in de Dunlop chicane - weliswaar geheel op eigen initiatief - zonder daar achteraf enige hinder van te ondervinden. Deutsche Grundlichkeit gekoppeld aan Japanse kwaliteitsstandaards???? jan |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|