![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Op dit moment zijn ze in Engeland hard aan het bouwen van het eerste Europese chassis. De constructeur? Menard Competition Technologies............. Tja de naam Menard is een bekende uit de States, maar die hebben dus iets opgekocht in Europa. Wat dan? Een aantal divisies van de voormalige TWR group (o.a. de mensen achter de eerste versie van de Renault Clio V6). Meer info over TWR in een nieuw jasje: http://www.melglobal.com/ Menard is dan wel een DP aan het bouwen, dat wil niet zeggen dat die wagen ooit gaat racen. Grand-Am heeft de markt voor constructeurs goed afgeschermd, diegene die destijds het risico durfden te nemen om een project op te starten worden nu beloond met een afgeschermde markt. Omzet c.q. winst verzekerd ![]() Deze Britse Menard maakt alleen een kans om te worden toegelaten als enkele constructeurs wegvallen, gezien het succes is dat niet een te verwachten scenario. Maar wie weet, wellicht iets voor Hartman of een andere Europeaan die het wel ziet zitten. ![]() Het model dat in de Autosport van afgelopen week staat afgebeeld ziet er overigens geheel anders uit. Dat is een foto van een schaalmodel tijdens een beurs op de Farnborough Air Show Meer info over de Menard DP: http://www.melglobal.com/case_studie.../grand_am.html
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 24-07-2004 at 22:32. |
#17
|
||||
|
||||
Wederom een gedrocht, dat ze de regels over de rollcage/bodywork ff aanpassen!
Zucht. ![]() Last edited by Buzzbomb; 25-07-2004 at 14:42. |
#18
|
||||
|
||||
Dat model lijkt enorm op de voor Le Mans bestemde Nissan R 390, en werd dat project toevallig door Nissan niet uitbesteed aan TWR?
![]() |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
Wisten jullie trouwens dat er al een Porsche DP was in 1992? Zie auto 8 op deze website |
#20
|
||||
|
||||
Ghehehe, die 962 is toch wel even wat fraaier (en sneller) als die Daytona Proto's.
|
#22
|
||||
|
||||
Ben ik het met Bram eens, stuk fraaier die 956/962/ en de varianten daarop.
Die DP's kan ik alleen zien als een hopeloos mislukte karikatuur op het Prototype thema. |
#23
|
|||
|
|||
Quote:
|
#24
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#25
|
|||
|
|||
Is Dauer nog "Alive and kicking"?
|
#26
|
||||
|
||||
Je kunt proberen contact met ze op te nemen: http://www.962lm.com/index-h.htm
Site ziet er niet up to date uit op het eerste gezicht. |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
Kwamen de Penske Indycars destijds ook niet uit de UK?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#28
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ze geen nieuwe constructeurs toelaten? (Maar voor Penske maken ze waarschijnlijk wel een uitzondering).
|
#29
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#30
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|