De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 04-08-2004, 23:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!

Quote:
Originally posted by FIRE
Ze waren natuurlijk wel redelijk succesvol met hun Vipers.
Nou dat valt vies tegen, in 2001 hebben ze zelfs een aantal wedstrijden niet kunnen rijden vanwege een tekort aan motoren en/of versnellingsbakken. 2002 was een redelijk jaar...............maaruh 2003 was een regelrecht rampjaar met 0 wedstrijden uitgereden.

Wat wel een succes was het "Hezemans-kitje", met de verbreding van de wagens e.d. was een Viper met Hezemans-kit sneller als de de laatste versies van Oreca. Het Hezemans-kitje was wel betrouwbaarder bij andere teams dan bij de eigen boodschappenwagen.

Wat betreft C5 of C6, ik zie het nut er niet van in als Chevrolet Europe nog "promotioneel budget" gaat besteden aan een incourant model zoals de C5. Die C5-R zal best nog meekunnen in de (sub)top van het GT-veld.........e.e.a. is ook afhankelijk van de snelheid van de MC12 of Lambo.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #17  
Old 05-08-2004, 08:53
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Bwa, we zullen wel zien waar het project landen zal... Succes of een NUL ? Wie zal het zeggen ?
Ik ben zelf absoluut geen "Hezemans-Fan", maar in elk geval kan het op poten staande project niet veel lager vallen dan alle kritiek die hier wordt geuit, wat dan ook de inhoud van dit topic en alle critici samenvat en specifieert...Ik spreek zeker voorgaande "mislukkingen van Hezemans" niet tegen, maar wie niet waagt, niet wint... Tenzij jullie het allemaal nog maar eens beter weten en nog maar eens een fabrieksauto aan de start willen zien... Ik daag jullie uit, doe het maar, zo'n auto bouwen of aanpassen naar de geldende normen... Zoniet : bekje toe en wachten tot je gefundeerde kritiek kan geven! Die kans komt misschien wel, en laat dan jullie kritiek maar de vrije loop...

Last edited by Mistery; 05-08-2004 at 09:19.
Reply With Quote
  #18  
Old 05-08-2004, 09:46
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by Mistery

...

Zoniet : bekje toe en wachten tot je gefundeerde kritiek kan geven! Die kans komt misschien wel, en laat dan jullie kritiek maar de vrije loop...
Wel dat hangt ervan natuurlijk. Ik heb vooral verschillende meningen gelezen, met of zonder kritische indrukken, terecht of onterecht, wie zal het zeggen. Maar da's natuurlijk wel de functie van een discussieforum. En als er iemand een onterecht kritische noot de wereld instuurt, is het aan anderen om die te corrigeren met anderen argumenten.
Lang niet iedereen heeft hetzelfde kennisniveau, dus wil dat dan zeggen dat zij die er iets minder over weten, altijd "bekje toe" moeten doen? I don't think so. Ze kunnen er alleen maar van leren. En dat ons forum daar aan kan toebijdragen, zoveel te beter.

ps. Ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is.
Reply With Quote
  #19  
Old 05-08-2004, 18:06
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Ik volg mistery 100%.
Ik ben zeker geen hezemans fan, maar ieder project is iets nieuws. En zoals voorheen gezegd, niet alles is op een flop uitgedraaid.
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #20  
Old 05-08-2004, 20:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Het enige wat ik lees in deze thread zijn een aantal constateringen en vaststaande feiten over de race activiteiten van de Hezemansen. Nergens wordt er met smaad en laster gesproken over Hezemans en co.

Als we het dan toch over nivo hebben, jouw bericht getuigt van weinig respekt jegens de andere forummers. Volgens jouw heeft deze thread geen nivo maar je toont nergens aan wie waar in de fout gaat.

De enige die in de fout gaat in deze thread ben je helaas zelf Mistery, weleens de FAQ doorgelezen? We verwachten het volgende van onze members die berichtjes willen posten:

Quote:
Het kan ook voorkomen dat je je ergens aan ergert op De Paddock. Je bent wellicht wat superieur in kennis, maar helaas maakt je dat niet tot een meerdere van andere gebruikers. Hou altijd de eer aan jezelf, zodat je vervelende situaties tussen jou en andere gebruikers voorkomt. Wanneer je echt ergens de balen van hebt, kun je dat altijd melden aan 1 van de moderators en er zal absoluut wat mee gedaan worden. Ga alleen nooit het heft in eigen hand nemen. Je maakt er geen vrienden mee. Niet bij de mods en niet bij je medegebruikers.
Een paddocker laat zich niet zwijgen opleggen omdat iemand anders de pretenties heeft iets meer te weten als een ander. Overtuig ons dan van onze foute zienswijze met betrekking tot afgelopen projecten van Hezemans en Co.

Einde discussie over wel of geen nivo, het bericht is in ieder geval geen press release

Terug naar Hezemans, 2005.......en hopelijk die Corvette's. Als dat doorgaat krijgen we een mooie GT-cultuur in Nederland. Hezemans/Corvette , John Bosch/Ferrari 575 en Zwaans Racing met de nieuwe Lambo's.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #21  
Old 05-08-2004, 20:42
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Helemaal met Marshal eens MBT de GT cultuur in NL: Ben ook benieuwd naar Jan Lammers z'n toekomst plannen. Zou hij doorgaan met de Proto's of zou hij ook het (goedkopere) GT avontuur induiken? Zal mij benieuwen!
Reply With Quote
  #22  
Old 05-08-2004, 21:13
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally posted by Marshal
Het enige wat ik lees in deze thread zijn een aantal constateringen en vaststaande feiten over de race activiteiten van de Hezemansen. Nergens wordt er met smaad en laster gesproken over Hezemans en co.
Hier sluit ik me bij aan.

Quote:
Originally posted by Bramzel
Helemaal met Marshal eens MBT de GT cultuur in NL: Ben ook benieuwd naar Jan Lammers z'n toekomst plannen. Zou hij doorgaan met de Proto's of zou hij ook het (goedkopere) GT avontuur induiken? Zal mij benieuwen!
Ben bang dat de financiele middelen ontbreken voor een verder avontuur met de Domes. Wou dat die meneer Perridon of Wildschut zijn centjes in Lammers z'n team stopte. Is nog veel goedkoper ook dan F1 (Ja, ja, we blijven Hollanders )
Reply With Quote
  #23  
Old 06-08-2004, 00:00
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Dat de financien ten bate van een voortzetting van het Dome avontuur ontbreken staat vast. Heeft Lammers zelf ook aangegeven. Daarom ben ik nou juist zo benieuwd wat hij gaat doen straks, of hij die grote vis kan binnen halen of dat hij (voor zijn gevoel waarschijnlijk) een stapje terug doet. En als hij dat stapje terug doet hoop ik dat hij dat in de GT's doet.
Reply With Quote
  #24  
Old 06-08-2004, 09:28
Buzzbomb's Avatar
Buzzbomb Buzzbomb is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Noord-Brabant
Posts: 59
Of hij gaat zich concentreren op die DP's in Amerika :s
Reply With Quote
  #25  
Old 06-08-2004, 18:43
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally posted by Scapa
C5-R lijkt me onmogelijk, anders had die al lang gehomologeerd geweest. FIA heeft dacht ik de Corvette ooit geweigerd en de C6 komt eraan.
C6R om juist te zijn.
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 06-08-2004, 18:46
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!

Quote:
Originally posted by Marshal
Nou dat valt vies tegen, in 2001 hebben ze zelfs een aantal wedstrijden niet kunnen rijden vanwege een tekort aan motoren en/of versnellingsbakken. 2002 was een redelijk jaar...............maaruh 2003 was een regelrecht rampjaar met 0 wedstrijden uitgereden.

Wat wel een succes was het "Hezemans-kitje", met de verbreding van de wagens e.d. was een Viper met Hezemans-kit sneller als de de laatste versies van Oreca. Het Hezemans-kitje was wel betrouwbaarder bij andere teams dan bij de eigen boodschappenwagen.

Wat betreft C5 of C6, ik zie het nut er niet van in als Chevrolet Europe nog "promotioneel budget" gaat besteden aan een incourant model zoals de C5. Die C5-R zal best nog meekunnen in de (sub)top van het GT-veld.........e.e.a. is ook afhankelijk van de snelheid van de MC12 of Lambo.
Ik wil echt geen rotopmerking maken en begrijp deze opmerking niet verkeerd, maar valt het op dat de Force one Viper het steeds goed doet als Kumpen & Hezemans niet meerijden? Ga mij aub niet afkafferen, een gewoon antwoord is meer dan genoeg.
__________________

Last edited by Integra; 06-08-2004 at 18:57.
Reply With Quote
  #27  
Old 06-08-2004, 19:32
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Gewoon antwoord? Ja da valt op....
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #28  
Old 06-08-2004, 21:23
Z3Cp's Avatar
Z3Cp Z3Cp is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Hasselt
Posts: 102
Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!

Quote:
Originally posted by Integra
Ik wil echt geen rotopmerking maken en begrijp deze opmerking niet verkeerd, maar valt het op dat de Force one Viper het steeds goed doet als Kumpen & Hezemans niet meerijden? Ga mij aub niet afkafferen, een gewoon antwoord is meer dan genoeg.
Ik sluit me hierbij aan, het valt inderdaad op.
Maar dit geldt niet specifiek voor Hezemans en Kumpen alleen, men ziet vaak auto's sneuvelen waar twee "toppiloten" mee rijden. Dat is een eigenschap van een racer, altijd sneller willen zijn dan anderen en vooral als eerste je teammaat verslaan.
In Endurance racing is het beter met een stel gemiddelde piloten te rijden, die mekaar niet de loef willen afsteken.
Kijk maar naar de 24 U van Francorchamps, de winnaars zijn een team van gematigde piloten die vooral bezorgd zijn om de wagen heelhuids uit hun stint te brengen en gans door te geven aan hun teammaat.
Ik zag vorig jaar zowel Kumpen als Hezemans vaak over de schreef gaan en had maar één conclusie : sprintraces gaan rijden, jongens.
Reply With Quote
  #29  
Old 06-08-2004, 21:54
pipo's Avatar
pipo pipo is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 191
Re: Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!

Quote:
Originally posted by Z3Cp
Ik sluit me hierbij aan, het valt inderdaad op.
Maar dit geldt niet specifiek voor Hezemans en Kumpen alleen, men ziet vaak auto's sneuvelen waar twee "toppiloten" mee rijden. Dat is een eigenschap van een racer, altijd sneller willen zijn dan anderen en vooral als eerste je teammaat verslaan.
In Endurance racing is het beter met een stel gemiddelde piloten te rijden, die mekaar niet de loef willen afsteken.
Kijk maar naar de 24 U van Francorchamps, de winnaars zijn een team van gematigde piloten die vooral bezorgd zijn om de wagen heelhuids uit hun stint te brengen en gans door te geven aan hun teammaat.
Ik zag vorig jaar zowel Kumpen als Hezemans vaak over de schreef gaan en had maar één conclusie : sprintraces gaan rijden, jongens.
Hoe verklaar je Le Mans dan? Daar zitten op de eerste wagens uitsluitend toppiloten op.
Reply With Quote
  #30  
Old 06-08-2004, 22:26
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally posted by laurent
Gewoon antwoord? Ja da valt op....
'k bedoelde eerder een antwoord zonder weer een hatelijke opmerking tov mij.
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.