![]() |
|
#31
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!
Quote:
|
#32
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!
Quote:
En laten we wel wezen : ik durf een Kumpen of Hezemans helemaal niet op het niveau van deze mannen te zetten. Er is maar één Belg die ik naast deze heren wil zetten, Jacky Ickx. Onlangs nog een artikel gelezen in een duits motorsport weekblad over hem. Niks dan lovende kritieken van teamchefs, teammaten, e.d. Altijd snel, regelmatig, teamplayer, weinig brokken... Daar kunnen die jonkies nog heelwat van leren, maar zij hebben dan ook niet moeten vechten voor ieder stuur en iedere stap in hun loopbaan... |
#33
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!
Quote:
![]() Quote:
Nog een vergelijking die toepasbaar is, vroeger met wielrennen reden ze veel voor weinig geld, nu rijden ze weinig voor veel geld.
__________________
![]() Last edited by Integra; 06-08-2004 at 23:19. |
#34
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!
Quote:
__________________
|
#35
|
||||
|
||||
Vergeet niet dat Mika Salo een bewezen testrijder is in de Formule 1, hij heeft zelfs een vol jaar getest met Toyota voordat zij aan races gingen deelnemen in de F1. Dit soort testwerk vereist ook gecontroleerd en consequent rijden teneinde de resultaten goed te kunnen analyseren.
|
#36
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!
Quote:
|
#37
|
||||
|
||||
Even ter info, Hezemans/Kumpen kunnen wel degelijk behoudend rijden............ze mogen zich alletwee (meerdere malen) winnaar noemen van de 24 uur van Zolder. De GLPK Viper reeds destijds zeer behoudend, die twee kunnen het dus wel.
Aan de ene kant, als je weet dat je wagen het toch niet kan volhouden zoals destijds bij Carsport dan kun je in dat half uurtje net zo goed alles geven..........behoudend rijden heeft dan geen zin, de finish zie je toch niet.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#38
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nuja, er is wel een degelijk verschil van niveau tussen belcar en FIA GT, hoewel de FIA GT dit jaar allesbehalve spannend is. (veel te weinig deelnemers)
__________________
![]() |
#39
|
||||
|
||||
Quote:
|
#40
|
||||
|
||||
Quote:
![]() er heeft al een 550 gewonnen, een 575 en een saleen. En 1 keer bijna een Lamborghini. En dat noem jij niet spannend? ![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#41
|
||||
|
||||
Quote:
Die Lambo zat trouwens nog ver van de overwinning af. Vooral in het klassement is het niet spannend. Cappelari-Gollin zullen wel kampioen worden vrees ik.
__________________
![]() |
#42
|
||||
|
||||
Die Lambo zat onwijs close bij een overwinning in Valencia. Het was dat ze problemen hadden tijdens een pitstop (wat niet aan de wagen lag maar aan een van de rijders die bij het instappen een schakelaartje omtikte) anders hadden ze die race gewonnen. Dus hij zat absoluut niet ver van de overwinning, ik zou eerder zeggen dat BMS daar de overwinning in de schoot geworpen heeft gekregen.
|
#43
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#44
|
||||
|
||||
Alhoewel de spin-off-discussie best wel interessant is en misschien zelfs een aparte thread verdient, zou ik toch willen vragen om terug tot de kern van de zaak te komen en dus on-topic te blijven. Dank u.
|
#45
|
||||
|
||||
Steeds meer berichten her en der over Hezemans en de C5-R. Dus wie weet.............
Lister-adept Creation laat ook doorschemeren belangstelling te tonen voor de C5-R. Als het zo doorgaat voor 2005 dan kan men het complete veld vullen met GT wagens de categorie N-GT schrappen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|