![]() |
|
|
|||
|
|||
Van 24u.be
Quote:
Tijdens de avond training in ieder geval 29e tijd van de 49 wagens. |
|
|||
|
|||
Ik was ooggetuige van het ongeval. Zoals ik het gezien heb, leek het zeer sterk dat Döring geen rem had. Aan de 90°-bocht kwam hij zonder afremmen afgescheurd. Door in een reflex nog wat naar links te sturen kon hij zijn voorganger ontwijken. Toen deze de bocht was ingestuurd vloog Döring rechtdoor, raakte nog eenmaal de grindbak in crashte zwaar in de muur.
Döring stapte quasi onmiddellijk uit de auto maar moest worden ondersteund door de baanposten. Het was duidelijk dat hij pijn had aan het been of voet. Vervolgens moest hij op een draagberrie de rea worden binnengebracht. De laatste berichten waren dat hij 3 gebroken ribben en een gebroken enkel had. Even nadien konden we de wagen van dichtbij zien. Hij was zeer zwaar gehavend. Zelfs het dak was geplooid. De rolkooi was echter duidelijk intact. C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Avondtraining waren op het gebied van de Clio's en Mini's een regelrechte aanfluiting. Ik zie ze nog alle 7 voorbij komen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar de quote die door Nicky MKS werd aangehaald was niet compleet, daar die idd het enkel feit van de Zwaan's Viper vermeld, doch niet het ongeval van de Speedlover Porsche, zoals WEL op 24u.be staat te lezen... Kleine nuance dus... ![]() Dit is namelijk de volledige quote uit de Live Tracker van 24u.be : "18.08 - 16:24 De eerste van de 51 ingeschreven wagens die in de problemen kwam, was de Zwaan's Viper. De wagen blokkeerde de deceleratiepiste en zorgde samen met een sortie van de Speedlover Porsche in de Rea bocht om 16.24 voor een eerste rode vlag van de meeting." Last edited by Mistery; 19-08-2004 at 09:57. |
|
||||
|
||||
Ik vond het een heel mooie nachttraining. Ik was te gast bij het Daikin Racing Team en heb in hun wagen mogen zitten
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Was toch de moeite om gisteren naar Zolder af te zakken. Er werd opvallend rustig gereden en niet teveel risico's genomen (hetgeen normaal is bij een 24u maar ik heb ooit al andere taferelen gezien). Eindelijk hebben ze de vrachtwagens tegen de boxen gezet bij de Belcar. Veel handiger voor de teams, zeker als zaterdag de massa weer naar Zolder komt afgezakt.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|