De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-08-2004, 00:00
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Van 24u.be
Quote:
Speedlover komt terug!
Stephanie Boden en J.P. Verhoeven zullen vanavond toch nog starten! Het team herrees en zal starten met de Touringcup-Porsche van First Motorsport. Momenteel wordt aan de wagen alles in gereedheid gebracht om de verplichte kwalificaties te kunnen rijden.
Bedoeling is zaterdagmiddag een volledig nieuwe “look” te geven om de Speedlover kleuren te kunnen verdedigen.

“Stephanie Boden en J.P. Verhoeven zijn voorlopig de twee piloten. Frank Döring zal zeker niet rijden. Er is ook positief nieuws vanuit het ziekenhuis: het is momenteel nog niet zeker of hij iets heeft gebroken. Er wordt nog gesproken met een eventuele vervanger voor Frank Döring”, aldus teamchef André Van Hoof.
Geluk bij een ongeluk voor iedereen dus, Döring zonder (al te veel) letsel en Boden en Verhoeven met een nieuwe auto op pad. Nu maar hopen dat die wel heel blijft tot en met de race.

Tijdens de avond training in ieder geval 29e tijd van de 49 wagens.
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 00:55
Pascal Pascal is offline
A4993

Ik was ooggetuige van het ongeval. Zoals ik het gezien heb, leek het zeer sterk dat Döring geen rem had. Aan de 90°-bocht kwam hij zonder afremmen afgescheurd. Door in een reflex nog wat naar links te sturen kon hij zijn voorganger ontwijken. Toen deze de bocht was ingestuurd vloog Döring rechtdoor, raakte nog eenmaal de grindbak in crashte zwaar in de muur.

Döring stapte quasi onmiddellijk uit de auto maar moest worden ondersteund door de baanposten. Het was duidelijk dat hij pijn had aan het been of voet. Vervolgens moest hij op een draagberrie de rea worden binnengebracht. De laatste berichten waren dat hij 3 gebroken ribben en een gebroken enkel had.

Even nadien konden we de wagen van dichtbij zien. Hij was zeer zwaar gehavend. Zelfs het dak was geplooid. De rolkooi was echter duidelijk intact.

C U
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 02:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Nicki_Mks

24u.be meldt ondertussen een code rood nadat de Zwaan's Viper "de deceleratiepiste (pitlane?) blokkeerde".
Hmmmm, dan hebben die waarschijnlijk een andere radiofrequentie als ik ter beschikking heb Niet alles is waar wat je op internet leest

Avondtraining waren op het gebied van de Clio's en Mini's een regelrechte aanfluiting. Ik zie ze nog alle 7 voorbij komen Ja, de training voor die gasten was voor die gasten in het kader van: "mits betaling" Waarschijnlijk hebben ze naar de weersvoorspelling gekeken.......en terecht. Zelden zo'n slecht weer meegemaakt als tijdens de eerste Mini training, ondanks tent en regenjas toch een natte onderkant weten te scoren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 09:37
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Hmmmm, dan hebben die waarschijnlijk een andere radiofrequentie als ik ter beschikking heb Niet alles is waar wat je op internet leest

De radiofrequentie is dezelfde hoor Marshal, wees gerust...
Maar de quote die door Nicky MKS werd aangehaald was niet compleet, daar die idd het enkel feit van de Zwaan's Viper vermeld, doch niet het ongeval van de Speedlover Porsche, zoals WEL op 24u.be staat te lezen... Kleine nuance dus...

Dit is namelijk de volledige quote uit de Live Tracker van 24u.be :
"18.08 - 16:24 De eerste van de 51 ingeschreven wagens die in de problemen kwam, was de Zwaan's Viper. De wagen blokkeerde de deceleratiepiste en zorgde samen met een sortie van de Speedlover Porsche in de Rea bocht om 16.24 voor een eerste rode vlag van de meeting."

Last edited by Mistery; 19-08-2004 at 09:57.
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 09:40
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Ik vond het een heel mooie nachttraining. Ik was te gast bij het Daikin Racing Team en heb in hun wagen mogen zitten Alle 4 de vrouwelijke bestuurders heb ik even gesproken, maar het langste de Engelse Fiona Leggate Zij kon mijn naam niet eens goed uitspreken , maar het was wel een sympathieke en mooie dame. Ze staat met mij op foto, wat ik duidelijk leuk vindt
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 10:41
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Was toch de moeite om gisteren naar Zolder af te zakken. Er werd opvallend rustig gereden en niet teveel risico's genomen (hetgeen normaal is bij een 24u maar ik heb ooit al andere taferelen gezien). Eindelijk hebben ze de vrachtwagens tegen de boxen gezet bij de Belcar. Veel handiger voor de teams, zeker als zaterdag de massa weer naar Zolder komt afgezakt.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules