![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sorry, effe off-topic ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
PRACHTIGE FOTO'S SENNAKE !!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
De mensen die op vrijdag zijn geweest hebben nog het meeste gezien. Op zaterdag en zondag was het een en al treurnis met betrekking tot activiteiten op de baan. M.b.t. F1, die heeft voor mij definitief afgedaan. Al zou ik in de toekomst een gratis kaart kunnen bemachtigen, het is me die paar liter benzine niet eens waard. Zonde van mijn tijd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
als ik eerlijk moet zijn: het was vrijdag mijn eerste keer op Francorchamps, en het heeft geen goede indruk gelaten. geef mij dan maar zolder. en de belcar boven de f1! ik vond trouwens de F3000's mooier klinken dan de F1's, die vooral luid zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Over de race niks dan goed, prachtige race, maar zoals marshal al aangaf, enige vorm van respect voor de baankommissarissen is er nog steeds niet, 't is nog altijd het zelfde amateuristisch gedoe als 25 jaar geleden, met totaal geen respect voor de Vlamingen. In Zolder 's morgens verzamelen op MCZ, met een toilet ten minste, in Francorchamps gewoon op de baan, in Zolder een 2 talige briefing, in Francorchamps "pour les Flamant la meme chose" (sorry voor de fouten mijn frans is niet denderend). Dan krijg je als Vlaming een brief met de voornaamste punten die we moeten in acht nemen, vertaald door een Waal, amai mijn voeten. Ik geef hier enkele voorbeelden en ik typ het zoals het in de brief staat : "a)Dit document wordt in 3 exemplaren geleverd: 1 voor PO, 1 voor assistent en 1 die in de cabine van de post zal aangegeven worden als er een ervan is." Wat de fuk betekent nu dat laatste in fatsoenlijk Nederlands : en 1 voor in de cabine te hangen. Toch nog ééntje : "Gedurende de wedstrijd, wordt de blauwe vlag aan de piloot getoond die een rond, minstens, ten opzichte van die zal verliezen die het inhaalt." Vrij vertaalt : Blauwe vlag tonen aan een piloot die één ronde achter ligt. Nog ééntje ('t is zo leuk) : "13. Geen warm-up meer, zelfs in geval van verandering van de voorwaarden weer." Dus geen warm up ook als de weersomstandigheden zouden veranderen. En zo staan er nog enkele lachwekkend punten in, gewoon belachelijk. Die Waal ![]() Onze ploeg VDHB zal zeker geen enkele wedstrijd meer mee maken als marshals in Francorchamps, ik heb buik en oren vol van die rotmentaliteit daar. Lang leve Zolder, ook al zullen er mensen zijn die hier niet mee akkoord gaan, maar je mon fou !!!! groetjes pompierke licentie A 642- ploeg 25 VDHB |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Marshal en pompierke, jullie vergeten ook nog de geweldige parking voor baancommissarissen te vermelden. Eén grote modderpoel reeds op vrijdag. Als er dan op gewezen wordt tijdens de briefing zaterdagmorgen krijg je als antwoord: "C'est le problème des commissaires." Ligt het nu aan mij of komt zo een antwoord een beetje arrogant over?
Los van deze kritiek op de organisatie in Francorchamps, de GP was er eentje met veel actie, spannend tot op het einde. Trulli die de pole rijdt, Kimi die de GP wint en Schumi die wereldkampioen wordt. Hopelijk krijgen we voor de komende races hetzelfde scenario. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|