![]() |
|
|
||||
|
||||
24h voor 2PK's
Nen collega van mij zou graag wat foto's zien van de wedstrijd voor 2PK's die na de touring cup reden. Is er iemand nagebleven die er foto's van heeft?
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op www.planparty.com, daar staan foto's op. even zoeken en je vind ze wel ;-). Ikzelf heb jammer genoeg geen foto's kunnen maken wegens toiestel dat het smorgens totaal begaf:-(
|
|
||||
|
||||
Bart heeft er me al enkele bezorgd. Bedankt hé.
|
|
|||
|
|||
Algelopen maand stond er een artikel in Autonews over deze 24uurs race. Dat elke uithoudingsserie zo zijn klasses heeft is duidelijk. Dat dat ook in de CV zo was, wist ik ook. Met name de proto's en de verbeterde versies.
Nu las ik dat de Touring klasse is uitgerust met een 850 cc BMW Boxermotor en dat wist ik niet. In dit maandblad stonden er trouwens foto's van deze wagens en inderdaad op de neus van deze klasse is het BMW-logo te zien. Voor mij was dit nieuw... Zou te maken hebben met het feit dat er van deze bolides geen originele stukken meer gemaakt worden en de bestaande motoren steeds zeldzamer worden. Misschien iemand foto's van de voorzijde van zo' n exemplaar ??? Indien ja mag hij deze hier eens posten als bewijs... C U |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|