![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Op http://www.btcseries.be/ vinden jullie info over dit evenement, waaronder de funcup, BTTC en de roadster cup rijdt.
Hopelijk is het dan nog niet te koud en vooral niet te nat!! Wie komt er ook? ![]() |
|
|||
|
|||
Normaal gezien ben ik van de partij. Regen of niet daar trekken we ons niks van aan want dan is er nog meer spektakel te zien.
Mvg |
|
||||
|
||||
Ik kom ook, maar zal daar aanwezig zijn als piloot op een fun cup.
![]()
|
|||
|
|||
Ik ben er ook maar als toeschouwer, normaal ben ik "verantwoordelijken relaties met de deelnemers"(relations concurrents) voor Pierre Delettre.
Maar nu heb ik weer wat tijd om gewoon weer eens wat rond te kijken. |
|
||||
|
||||
de perdieuzen zijn er met hun twee fun cups
hopelijk kunnen we met de biplace in de top drie van het kampioenschap rijden, ons team op de biplace zal bestaan uit anneke en marc perdieus, en jeffrey van hooydonck de one seater gaat nog voor de titel in de light, maar dit zal moeilijk worden omdat we tien plaatsen moeten eindigen voor de 36 van Trébuchet Racing, en 4 voor de 72 van Loco maar het blijft een mechanische sport en wie weet slagen we er in!
|
|||
|
|||
Men kan gratis binnengeraken door een bon voor 4personen uit te knippen uit de Passe-Partout van deze week.
Mvg |
|
||||
|
||||
Funcup Francochampagne
Komend weekend is er weer een wedstrijd van de Funcup op het circuit van Francorchamps.
Afgelopen weekend waren de leuke bolides te bewonderen tijdens de VW Grand Final op Zolder. Hier alvast enkele beelden van Zolder, zodat jullie al kunnen uitkijken naar het komende weekend! Meer : check users.skynet.be/kbo-torfs |
|
||||
|
||||
Txs Unbreakable ! Mooie foto's ...
Heb je soms geen foto's van de zwarte Uniroyal n°49 ? Greetz !
|
||||
|
||||
Quote:
Eentje met alleen de 49: ![]() En eentje samen met een andere Uniroyal (nl. 23): ![]() Andere Fun Cup wagens en enkele Roadster Cups staan op mijn site. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's!!! (en ook een paar van de 22, de 3de uniroyal wagen en diegene waar ik aan het stuur zat)
|
|
||||
|
||||
Superfoto's ! Thanks Otooke !!!
|
|||
|
|||
Ik weet niet of jullie het hebben gezien, maar er zijn weer twee dezelfde threads, enwel over de funcup,
Dit is in het verleden ook vaker voor gekomen met mij,dan start ik een thread en dan komt er iemand anders met dezelfde thread en dan wordt daar weer mee verder gegaan. Heb in het verleden onder een andere naam op het forum gezeten, sommige van jullie weten dat wel, en weten ook wat ik voor een info naar voren kan brengen over evenementen op francorchamps, maar sorry, hier heb ik geen zin meer in! Haal mijn namen maar van het forum af! |
|
||||
|
||||
@S-F:
kan het niet zijn dat Unbreakable jouw eerder gestarte thread over het hoofd heeft gezien? Ik was die trouwens ook al vergeten, anders had ik daar mijn post gezet. De mods zullen wel een oplossing zoeken hiervoor ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() @Unbreakable Gelieve eerst te checken of er al een thread bestaat over het onderwerp, dat is wel zo fijn voor de andere lezers.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 27-10-2004 at 19:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Echt mooie foto's !!! Hoop op een beetje redelijk weer voor mijn eerste race komende zaterdag in Francorchamps in de Fun Cup. groeten |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|