![]() |
|
|
||||
|
||||
Mijn oprechte excuses voor het openen van een nieuwe thread, maar ik had niet gezien dat er al een andere thread betreffende hetzelfde onderwerp geopend was.
S-F, je hoeft je naam niet van het forum te halen, waarom zou je dat doen? Het was gewoon een domme fout van mij, nogmaals mijn excuses. Mvg, The Unbreakable |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie foto's trouwens. Heeft er iemand een foto van de ollander in N°23 (zwart-witte Uniroyal) die voor mijn neus rond ging in de chicane ? |
|
||||
|
||||
Ik ga dit weekend ook naar de Fun Cup kijken en BTCS kwalifs...en kijk er in ieder geval naar uit... Alvast een mooie start van de herstvakantie!
![]() Weet er iemand of Bouvy deze keer ook meerijdt met Lo Racing, want ik vind geen deelnemerslijst op de Fun Cup site. En heeft er iemand een foto van hun nummer 17 wagen? ![]() |
|
||||
|
||||
effe ter info
wij rijden niet met onze biplace alleen de éénzitter zal er zijn ons zusje rijdt samen met twee françaises op een vrouwenauto, kweet alleen nog niet welke! Aan zij die morgen komen, veel plezier! Fun Cup staat in Formule 1 boxen, BTCS in 24uren boxen I presume! @belle: ik vermoed dat Bouvy wel weer op de 17 zal rijden! Sowieso met Nicolas Jussy, en misschien wel met Mollekens of Morlet!
|
||||
|
||||
Maarten, bedankt voor je reply en veel succes hé morgen (en ook voor je zusje
![]() Hopelijk valt het weer een beetje mee...maar dan nog...we maken er wel een leuk boeltje van! ![]() |
|
||||
|
||||
dank je wel
ik hoop eigenlijk op regen, dan zijn we nog een beetje competitief en dan op naar volgend jaar, eens investeren in het competitief maken van de auto in het droge! nog even vermelden dat er gratis tickets te vinden zijn op het internet, alleen weet ik niet goed waar!
|
||||
|
||||
Hier is dan het eerste verslagje van de nr 22.
Het zaligste weekend ooit begon al op vrijdag om 11.00u toen we in de Uniroyal toren moesten zijn voor de eerste briefing. Dan mochte we onze uitrusting passen en tijdens de lunch werd het verloop vd dag ons medegedeeld. Eerst een paar toertjes me met onze instructeur, bij was dit Bruno Cession. Waar ik het meest van verschoot was de impresionante remkracht van zo een wagen. Dan was het om 16.00u onze beurt om een mini examen af te leggen. Ik was geslaagd en was dus zeker van mijn zitje zaterdag in de wedstrijd. Zaterdag dan nog een paar rondjes gedraaid en dan was het zover. De menigte fun cup wagens werd om 16.00u losgelaten door middel van een vliegende start. We hadden ons genesteld op de 57ste startplaats. Hiebij was er al snel een incident tussen onze wagen en de nr 23, waarna we mooi uit de baan werden gekegeld door dezelfde wagen een paar bochten verder. Maar de wagen raakte hersteld en onze koers kon verder gaan. Om iets na 19.00u was het dan mijn beurt om met de onze fun cup de pits uit te rijden. Direct op het gas maar dat heeft maar 2 rondjes geduurd, toen moest ik al vrij hard dosseren die gas, enorm uitkijken en het circuit nog harder in mijn hoofd halen. Goed nadenken hoe lang er ongeveer tussen de bochten zat en half op voorstelling vh circuit in mijn hoofd verder koersen. Er was namelijk enorm veel mist opgekomen en op sommige plaatsen zag je miss 2 m voor de wagen . Zoals in de bruxelles moest je de binneste curbstone volgen want voor jou zag je niets, het was gewoon een muur. Eerst was dit enkel bruxelles, dan werd het erger en begon het al na combes tot in blanchimont, juist het meest technische gedeelte vh circuit. Ik heb nog een tijdje onder de safety car gereden en toen mocht ik weer beginnen koersen, maar niet voor lang meer. Een tijdje later verscheen er juist voor de source een bord met 22 pit op, mijn stint was voorbij. De wedstrijd is wel vroegtijdig stilgelegt wegens te gevaarlijk, we zijn dan op een 32ste plaats geëindigd, wat helemaal niet slecht is voor piloten die 4 rondjes circuitervaring hadden. Bij het binnenkomen nog wel eventjes een overrompeling wegens de massa toeristen op de 97 die allemaal rond de wagen stonden, ik kon zelf niet meer pitten, maar dit hebben de mekaniekers goed opgelost door eens goed te roepen. Ik wil toch nog eventjes al mijn teammaten, met name, Bart, Kim, Giovanni, Alain en Marc bedanken voor dit prachtige weekend. Ook een dikke merci aan Ludo, Bruno en Philippe voor deze enorme gebeurtenis waar te maken voor ons allemaal. Dit is echt een droom die is uitgekomen en er MOET gewoon een vervolg aan komen, het was te zaaaaalig. Alleszins en ondanks de nukkige weergoden was het een prachtig weekend om nooit meer te vergeten.
I'm not a winner, not a loser, i'm a racer! Last edited by kartboyke; 02-11-2004 at 15:19. |
|
||||
|
||||
Ik was zaterdag ook in Spa, en het was een mooi dagje, ook al heb ik maar enkel de 2e kwalli van de BTCS gezien en de Fun Cup race.
Tijdens de kwali van de BTCS prachtige dingen gezien, uiteraard was de volledig natte baan daar wel de oorzaak van... Ik stond tijdens de eerste 15min op de Raidillon en heb er best wel heel rare maneuvers gezien hoe de krachtige porsches hun PK's probeerden op de baan te houden wanneer ze de Raidillon opreden. Twee maal zelfs ging het volledig mis bij de Pino Posche Nr23 van Turco Franchi. De eerste maal maakte hij een 360° spin bij het oprijden van de Raidillon zelf en kwam hij tot stilstan op minder dan 2 meter van de vangrail lings, hij stond dus volledig dwars op de pitlane exit. Hij stopte dan ook vlak voor mijn neus en heeft me een zeer hot moment bezorgt ![]() ![]() ![]() Enkele ronden later ging dezelfde porsche weer in de fout, maar deze keer was het wel ineens ook game over. Hij spinde deze keer veel hoger op de Raidillon en ramde de betonnen muur links en heeft daarna niet meer gereden in de kwalli sessie. De funCup start heb ik ook gezien op de Raidillon, deze keer buitenkant circuit. Wel spijtig genoeg TElang in de pit rondgehangen tijdens de eerste 2 wedstrijd uren en dus weinig foto's kunnen nemen door de vallende duisternis. Toch nog een rondje Francorchamps gedaan in het donker, maar toen ik dan aan de dubbele linkse was, was het plots code rood wegens de mistbanken. Dan maar heel het stuk richting paddock terug gedaan in de stille donkere bossen van Spa. Daarna nog naar het goeie feestje geweest van de Fun Cup in Hotel Eau Rouge en ook genoten van de beats van DJ Fred (Bouvy), hij was weer schitterend! ![]() Last edited by Mr.Dallara; 01-11-2004 at 17:24. |
|
||||
|
||||
Als theasertje van wat je morgen mag verwachten hier al de bewuste foto met het Hot moment dat ik er gratis bij kreeg:
![]() Morgen avond more @ users.skynet.be/kbo-torfs (@ the mods: en ja hoor, morgen zullen er nog meer theasers volgen hier, maar ze zijn nog niet geupload...) |
|
|||
|
|||
Prachtige foto moet ik zeggen. Zijn er nog Paddockers die afgezakt zijn met hun CAMERA naar Francorchampagne en hier wat foto's willen posten?
Mvg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was inderdaat een prachtige ervaring. Vlak na de start had Philippe een aanvaring met de 23 van Tom Coronel. Ze hebben elkaar blijkbaar 3 x geraakt, dus hadden we veel geluk dat de auto nog heel was. Betreft mijn volgende stint : in het begin was de auto wat onstabiel in de linkse bochten, blijbaar nog door het grind en zand. Nadien ging alles steeds beter en beter en heb ik geprobeert zo constant mogelijk te rijden. Het geeft een veel betere kick dan het vrij rijden. Hiermee nog eens iedereen bedankt van het team en de organisatie. Hopend op een volgende wedstijd. |
|
||||
|
||||
Jullie hebben al een teasertje gezien van Mr Dallara,
meerdere foto's staan nu ook online. Nog eentje: de rest vinden jullie op users.skynet.be/kbo-torfs |
|
|||
|
|||
Mooie foto's. Proficiat.
Mvg |
|
||||
|
||||
Iemand enig idee of er in de komende pitstop.tv een verslag zou komen van de Fun Cup VW Festival Zolder en/of Francorchampagne ?
Hope so ... ![]()
|
||||
|
||||
Peter Baert was aanwezig op zondag (ik heb hem niet gezien op zaterdag), dus denk wel dat er iets zal komen over BTCS.
Heeft er trouwens iemand de Cup races (Belcar Masters) van zondag opgenomen van pitstop? Was m'n video vergeten instellen en aangezien ik nog in Francorchamps vertoefde, kon ik het jammer genoeg niet opnemen... Ik vond het trouwens een zalig weekend (waar ik nog van aan het bekomen ben ![]() ![]() Last edited by Belle; 03-11-2004 at 17:04. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|