![]() |
|
|
||||
|
||||
Spijtig Andy, maar ik was u voor
![]()
|
||||
|
||||
Amai was me da allemaal, aan de foto's te zien die op pitstoptv.be staan, heeft Duval de paal wel heel hard geraakt hoor
![]() ![]() Toch eens benieuwd hoeveel Loeb vandaag nog kan rijden
|
||||
|
||||
Wat een ommekeer voor Mitsubishi, Panizzi wint zo maar eventjes de 8ste stage
![]() BRON : www.wrc.com Greetzz.. Corvetteboy
http://www.brechtdecancq.com Last edited by Brecht; 22-01-2005 at 19:14. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Auriol heeft opgegeven met een oververhitte motor.
|
|
||||
|
||||
Panizzi zet nu weer een 2e tijd neer (die moest dringend naar het toilet denk ik).
Bengué zou iets geraakt hebben, en zijn wiel (?) hebben beschadigd. Hij zou de auto niet meer aan de praat krijgen na de proef. Bron: site Mitsubishi sports.
|
|||
|
|||
Bengué was inderdaad snel onderweg, maar heeft op het einde veel tijd verloren.
|
|
|||
|
|||
Foto's van de crash van Duval.
http://www.rally-action.com/photo/20.../gallery.shtml Rolkooi is in 2. Er kan morgen dus niet opnieuw gestart worden in Superrally systeem. |
|
||||
|
||||
Ik had er sowieso al niet meer op gerekend dat hij morgen terug zou starten. Auto zwaar geschadigd, maar vooral Prévot die toch wel lichtjes geblesseerd is.
Rolkooi in 2 ![]()
|
||||
|
||||
daar straks had canvas de onboard beelden van de crash in hun journaal. zware klap...
|
|||
|
|||
Goede morgen. Allemaal kijken naar Eurosport zou ik zeggen want daar komt de rally deze morgen ook op en zeker ook de onboard beelden van de crash van Duval.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Prachtige beelden waren het op Eurosport. Alles zeer mooi geordend en al het nieuws zat er in.
Mvg |
|
||||
|
||||
Gardemeister lijkt voor Solberg aan CP3 te ziojn aangekomen.
|
|||
|
|||
Solberg en Gronholm zijn gecrasht tegen een muur. Volgens Loeb zijn ze allebei tegen dezelfde muur terecht gekomen.
Allebei zijn ze hun linkervoorwiel kwijt. Solberg kreeg uit het Subaru kamp de opdracht zijn wagen aan de kant te zetten om verder schade te beperken. Gronholm moet/ moest nog 50km rijden op drie wielen tot aan de Service in Monaco maar de politie zal hem wel van de baan pikken. Loeb is zo goed als zeker van zijn eerste over winning in 2005. Bron: www.pitstop.tv Mvg |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|