|
|
|||
|
|||
Op de site van de DTM https://www.dtm.de/ticket/spa.de.php
kunnen de tickets worden besteld voor de race op Francorchamps. |
|
||||
|
||||
Hoe betaal je je kaarten? Want er staat daar alleen iets van banknummer.
|
|||
|
|||
Ik weet van vrienden die in het verleden ook kaarten wilde bestellen dat alleen gaat als je een banknummer in Duitsland hebt, maar ik denk dat er ook een voorverkoop zal komen in Belgie, zal daar morgen eens over informeren.
Dit is dus een voorvoorverkoop voor de duitse fans, hoop dat er daarna nog kaarten zijn voor de tribunes voor de Belgen en Nederlanders! |
|
|||
|
|||
Op
http://www.tickettravel.nl/DTM_Spa.htm http://www.tickettravel.nl/bestelset.htm kan men ook kaarten bestellen. Weet niet of dat beter gaat, maar denk het wel. |
|
||||
|
||||
De voorverkoop is voor iedereen, ik heb de voorbije 2 jaar ook tickets gekocht voor de DTM race op de Nürburgring.
Ge moet niets invullen bij de bankgegevens als ge besteld via de site, ze sturen u een email met de IBAN en SWIFT code van hun bankrekening waarop ge uw geld moet storten. Vorig jaar nog tickets besteld via www.motorsporttickets.de Last edited by Pölö; 05-01-2005 at 17:08. |
|
||||
|
||||
ok bedankt voor de tip.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
al lang maar ik wil er daar geen kopen. Ik ga geen internationale overschrijving doen. Komen er in België geen te koop?
|
||||
|
||||
Quote:
In Spa is er plaats genoeg voor een paar duizend man meer of minder achteraan het circuit... Diegeene die hier al DTM bezocht hebben, weten die soms dat er in het buitenland de dag zelf nog aan de kassa's vrije tribune kaarten verkocht werden? en er nog "à volenté" staanplaatsen werden verkocht? |
|
||||
|
||||
Mja dat is nu ook weer een risico dat ik niet wil lopen. Ik weet dat ik mijn kaarten voor Zolder in 2002 bij het circuit zelf besteld heb.
|
||||
|
||||
Jammer dat Markus Winkelhock World Series (wat is nu de nieuwe officiële benaming voor die Renault dingen?) gaat rijden.
Als je goede plaatsen wil zou ik toch maar op voorhand tickets kopen. Enkel toen de DTM in Zolder was hebben we ter plaatse tickets gekocht, maar dat was een zaterdag
|
||||
|
||||
Quote:
Verkoop aan de kassa is +33% van de huidige prijzen. En ik verwacht niet dat er tikets zullen verkocht worden buiten Duitsland - maar dat is maar een vermoeden dat laatste. Wat ik jammer vind, is dat een bronze ticket geen toegang geeft tot de paddock en dat die ook niet apart te koop is. Dus ben ik verplicht om een tribune ticket te kopen zonder dat ik er gebruik van wil maken. |
|
||||
|
||||
Wat is die code bancaire enzo? Ik moet dat invullen, maar sturen ze dan een overschrijving of moet ik meteen betalen?
|
|||
|
|||
Quote:
Behalve voor Family kaarten. Deze zijn in Spa zonder Paddock en op de andere circuit met Paddock. Geen keuze. Wat zou daarvoor de achterliggende reden zijn ??? Ben er nog niet uit maar zoals de zaken momenteel staan, ga ik niet. DTM spreekt me niet meer aan. C U |
|
||||
|
||||
Bij de bankgegevens moet je niets invullen, dit is enkel van toepassing voor de duitsers zelf (ik denk dat daar het bedrag gewoon van de rekening gehaald wordt).
Je vult gewoon al de andere gegevens in, en een dag of twee later krijg je een brief (luchtpost!) met de bankgegevens (IBAN en SWIFT code) van de rekening waar je het bedrag op moet storten, en dit zonder extra bankkosten. Op de kaarten moet je nog wachten tot ze gedrukt zijn, 2 jaar geleden kreeg ik ze 3 weken op voorhand, vorig jaar was het al een goede anderhalve maand. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|