De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 03-03-2005, 12:16
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Ik denk dat Stoddart gegokt heeft en zwaar op zijn gezicht terecht zal komen. Hij beweert bij hoog en laag dat alle teams hem steunen behalve Ferrari en probeert de publieke opinie tegen Ferrari op te zetten om ze zo te dwingen de Minardi toch goed te keuren. Nu blijkt ineens dat hij de handtekening heeft van Tony Purnell, voorlopige baas van Jaguar en inmiddels vervangen bij Red Bull Racing. Zijn plaatsvervanger Christian Horner is ook niet plan de Minardi toe te laten

Dit staat allemaal te lezen op pitstop.tv.
Reply With Quote
  #17  
Old 03-03-2005, 13:22
Speedy's Avatar
Speedy Speedy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2002
Location: De Pinte
Posts: 91
Wat mij beterft zou Minardi mee mogen rijden,maar waarom is er dan nog een reglement nodig vraag ik me af,tja,de discussie over wat wel en niet mag zal wel altijd blijven bestaan zeker?
En wat betreft Ferrari:wat kunnen zij er aan doen dat ze momenteel de beste zijn,het is toch aan de andere teams om te bewijzen dat ze minstens evengoed of beter kunnen doen,of niet?Het is natuurlijk wel saai als het komende seizoen net als de voorgaande zal zijn,maar het is aan de anderen om dat te proberen veranderen volgens mij........
Reply With Quote
  #18  
Old 03-03-2005, 14:28
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Op zich zou ik er geen probleem mee hebben om Minardi toe te laten, maar er zijn naar mijn mening teveel addertjes onder het gras om het probleemloos te laten verlopen. Wat als ze bv punten pakken die in oktober o zo belangrijk waren om Jordan voor te blijven, of wat als ze in een incident betrokken zijn dat iemand anders punten kost....
__________________
Reply With Quote
  #19  
Old 03-03-2005, 15:22
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Ik weet ook niet goed wat er met de Minardi's moet gebeuren, als de wagen niet in orde is zou hij eigenlijk niet mogen starten natuurlijk. Maar 't is natuurlijk 'maar' Minardi, die vrijwel nooit punten scoort .... moest een team als Sauber ofzo zo willen starten, ik denk dat ze het niet rondkrijgen hoor.

Op foto's op f1racing.nl zie ik als 3e piloot bij Minardi die "ervaren" man staan gaat die dan ook de vrijdagtraining voor zijn rekening nemen? Op u 40+ in F1 debuteren, 't is maar weinigen meegegeven

Nu naar de race zelf, ik ben toch wel benieuwd hoor, toch wel meerdere teams die goed gepresteerd hebben in de winter. Ook velen in het wereldje denken precies dat Red Bull een sterk seizoen tegemoed gaat, ik zie ze toch nog niet snel op het podium eindigen eigenlijk, al blijken ze wel een heel sterke motor te hebben

Voor de overwinning zondag zou ik mijn geld op Alonso zetten, ik verwacht echt dat Renault meteen sterk aan het seizoen begint evenals McLaren en wsl Ferrari ook wel. BAR (hoe zeer ik ook hoop dat Jenson eens kan winnen) die verwacht ik echt niet vooraan Kzal al blij zijn als hem top 5 haalt denk. Maar dat zien we de volgende dagen wel ...
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #20  
Old 03-03-2005, 15:40
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally posted by gwyllion
Nu blijkt ineens dat hij de handtekening heeft van Tony Purnell, voorlopige baas van Jaguar en inmiddels vervangen bij Red Bull Racing. Zijn plaatsvervanger Christian Horner is ook niet plan de Minardi toe te laten

Dit staat allemaal te lezen op pitstop.tv.
Wil Red Bull niet Ferrari motoren?
Reply With Quote
  #21  
Old 03-03-2005, 15:42
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by FIRE
Wil Red Bull niet Ferrari motoren?
Zou kunnen, Midland ook, denk ik.
Reply With Quote
  #22  
Old 03-03-2005, 16:08
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
"I sympathise with their position but rules are rules,” the BBC report the team boss as saying. "My position and that of Red Bull is that nothing would be more frustrating for us in a debut race to finish ninth with a Minardi ahead of us and a point taken from us."
eigenlijk heeft Horner daar wel overschot van gelijk ....
__________________
Reply With Quote
  #23  
Old 03-03-2005, 16:29
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by airco
eigenlijk heeft Horner daar wel overschot van gelijk ....
Spreekt anders wel boekdelen over het geloof in eigen kunnen...
Reply With Quote
  #24  
Old 03-03-2005, 17:12
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Todt is verstoppertje aan het spelen. Stoddart kan hem maar niet vinden
Reply With Quote
  #25  
Old 03-03-2005, 20:59
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
Originally posted by Huudo
Spreekt anders wel boekdelen over het geloof in eigen kunnen...
Bwa wil weinig zeggen he ....

De top 6 ligt meestal wel gereserveerd voor de topteams .... Maar de plaatsjes erachter zijn voor iedereen te bereiken ...

Zeker in de race aan het begin van het seizoen waar regelmatig nog uitvallers te noteren zijn.
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 03-03-2005, 21:01
Luigi's Avatar
Luigi Luigi is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Sint-Baafs-Vijve
Posts: 380
Ik vind heel die Minardi-affaire maar een super belachelijk spelleke worden. Ok reglement is reglement maar komaan jong. Das al wat ik er nog over ga zeggen want kben er mij veel te boos om aant maken. Ik heb het gevoel dat de huidige F1 zich precies al aant opdoeken. Met zo'n toestanden win je ieder ieder geval geen fans.
Voor de rest ben ik blij dat we weer vertrokken zijn. Kben content van weer een paar vertrouwde gezichten te zien: de la Rosa is back! en tis Doornbos toch maar gelukt!! Ik heb zojuist eens de foto's op F1 Racing bekeken en twas wel grappig. Alonso kan het nie veel schelen dat hij daar staat, Fisico probeert heel deftig te doen, Montoya heeft een "don't mess with me" attitude (altijd al gehad) en Villeneuve zijne overall is weeral 2 maten te groot. Kortom, gentlemen, start your engines!!!
__________________
Reply With Quote
  #27  
Old 03-03-2005, 23:31
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Vraag van journalist aan Schumacher over het uitsluiten van Minardi:

Quote:
Given they are not a threat can you see any reason why they should be excluded?
MS: If .. you play soccer?
I used to..
MS: Imagine there is a new rule in soccer and you always play with ten people and there is always one team that is not doing very well, would you accept they play with 11 or more people…?

If they were effectively playing with their hands tied behind their back already, yeh.
MS: I don’t think it is a serious subject to discuss.
bron: f1-live.com

__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #28  
Old 03-03-2005, 23:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Het verhaal Minardi kon weleens met een sisser aflopen............

Quote:
Although the team does have some legal bodywork pieces to hand in Australia, they have not been track tested, and Stoddart is loathe to fit them to his cars. He may however be faced with no alternative, should the situation come to a head on Friday morning
www.speedtv.com
Zou Albers nog steeds met een grijns op zijn smoelwerk rondlopen?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #29  
Old 03-03-2005, 23:43
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Wel verbazend dat Jordan akkoord is. Dat team is zowat de naaste concurrent van Minardi. Als beide Jordans zondag dan achter de Minardis eindigen, lijkt Stoddart me toch geen reden tot juichen te hebben. Wat een oplichterij ! Reglementen zijn reglementen, en dat argument is al énorm vaak aangehaald op dit forum. Het is niet omdat je een wagen hebt die onmogelijk voor punten kan gaan, dat de bak niet conform de reglementen hoeft te zijn.
Inzetten, die nieuwe stukken, anders niet meedoen !
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #30  
Old 03-03-2005, 23:58
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Red Bull toch akkoord

Quote:
Red Bull gaat er dan toch mee akkoord dat Minardi haar wagens van vorig jaar inzet tijdens de eerste race van het nieuwe seizoen. De teambaas van Red Bull, Christian Horner, zei eerder vandaag nog dat hij niet wou ingaan op het verzoek van de noodlijdende Italiaanse renstal.

De mening van het team is echter veranderd nadat Paul Stoddart samen met Horner een paar zaken heeft besproken. Om de mening van Red Bull te veranderen moest Stoddart wel een toegeving doen. Als Minardi in de top acht eindigt en vóór Red Bull belandt in de race, dan zouden ze hun punten en hun plaats opgeven.

Het is eerlijk gezegd niet de meest sportieve manier om dit soort zaken aan te pakken, maar op die manier staat Minardi een stap dichter bij de deelname aan de Australische Grand Prix. Het team moet nu enkel nog een unanieme stem hebben van de teams. De enige struikelblok in dat opzicht vormt het Ferrari team.

Bron: PlanetF1
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.