![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik steek m'n pootje ook wel eens omhoog iceman (ik rij de 2e shift op de 156) . Kunt ge een flikkerlamp of zo op uw hoofd zetten zodat ik u herken ?
|
|
||||
|
||||
Ik zal een rooi pet opzette.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Da's ineens de goei kleur . 't zou kunnen dat ik nen hamburger aan't verorberen ben als we extra"downforce" nodig hebben . Box 30 zitten we alleszins .
|
|
|||
|
|||
Hey Iceman, Wij hebben box 41 en wagen 68 altijd en iedereen welkom!
Gisteren vrijdag 18/03 heeft de wagen zijn stickerjasje bekomen, (we hebben het probleem van de stickerplotter kunnen oplossen, mits een ander programma aan te kopen...) Het eindresultaat van de bestickering is in grote trekken hetzelfde als vorig jaar, maar toch mooier...vooral de achterkant van de wagen is héél goed gelukt... zal een plezier zijn voor de tegenstanders om dit te zien als we hun voorbijsteken of voorbij worden gegaan ![]() Vandaag zaterdag 19/03 moet nog een ganse lijst afgewerkt worden waaronder terug die nukkige zetel...het schijfmechanisme is defect. 4 man komen vandaag om alles in gereedheid te brengen. Binnenkort de laatste foto's van de finaal afgewerkte racewagen op deze thread om deze af te sluiten, daarna komt het beknopt raceverslag op een nieuwe thread. We moeten ook dringend onze eigen site in orde brengen trouwen... Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Luc, qua pech weten jullie ons toch nog altijd te overtreffen...
Iceman ; Ik wou in de race ook zwaaien maar had m'n handen vol met't stuur waar de servo te pas en te onpas werkte ; volgende keer zit er een elektrische servopomp op . Startprobleem was de ...hoofdstroomschakelaar iets wat er voor de veiligheid opzit... Op onze 2.5V6 zijn die 2 zelfde problemen na 2 jaar ook ineens opgedoken... |
|
|||
|
|||
Hey Bugalfa,
Plezant zonder servo hé, zijn wij sado's? ![]() Zo, dit hebben we ook eens meegemaakt! Doei Luc |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Die Boxter amai reed die soms achteruit ? Om de 4 rondjes dubbelde ik die met m'n servoloze 156 . Waar AC BV Bachelor z'n licentie losgepeuterd heeft ? In Geel op Palmenmarkt in de schietkraam .
|
|
||||
|
||||
Wie weet da.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Hoe??? Bugalfa om de 4 ronden dubbelde je hem met je servoloze Alfa, Ik dacht zo dat er 10 Boxters in de wedstrijd zaten !!!!????, dus toch niet ?
![]() Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Ik heb hem meer zien spinnen dan rijden.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zal aan andré vragen dat hij het stationair toerental wat hoger zet, da scheelt misschien ook wat. Het is te hopen als het pace-car is dat hij dan kan volgen hé. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hier de laatste foto's als afsluiting van deze thread. Welke toch heel informatief was denk ik (je ziet de complete evolutie van de wagen).
Met de woorden van Luc: Quote:
|
|
||||
|
||||
Proficiat!
Bij deze sluit ik deze thread af. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|