![]() |
|
|
||||
|
||||
De Mégane van Renaud zal vrijdag klaar zijn. TBR en Renaud gaan hun best doen om hem nog zaterdag op het NRF te presenteren.
Uiteindelijk zal er 1 testdag zijn. 26 April @ Spa-francorchamps.
|
||||
|
||||
http://www.bilbaourbancircuit.com/_bin/index.php
de baan van bilbao heeft nu ook een site; niet dat we er al zoveel meer mee weten.
|
||||
|
||||
er valt me ineens een woordspelletje op:
renaud rijdt met renault, en al een paar jaar ... ![]()
|
||||
|
||||
Goed gevonden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
wat een niveau
![]()
|
||||
|
||||
Iemand een idee wanneer we de timing kunnen verwachten voor Zolder of heeft iemand ze al?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Bij deze het programma van de World Series:
Quote:
![]() Last edited by Mark; 13-04-2005 at 12:34. |
|
||||
|
||||
![]() Shakedown van Renaud Kuppens is goed verlopen afgelopen woensdag. Vandaag zal hij gespoten worden. Nog 2 extra fotos op www.renaudkuppens.be er zal normaal gezien nog een videotje volgen en nog wat extra fotos
|
||||
|
||||
en jawel een videotje van de shakedown in frankrijk op de site
www.renaudkuppens.be (ik weet het; video zelf is wat rommelig - hij is gemaakt door klein broertje van Benjamin Rouget (F1600) quicktime vereist.
|
||||
|
||||
![]() work in progress
|
||||
|
||||
Weet er eigenlijk al iemand iets meer van Racing For Belgium. Ik heb gehoord dat Heydens niet zou rijden... $ problemen.
|
|||
|
|||
Geen $ problemen ...
|
||||
|
||||
Quote:
Zeer triestig van Renault dat ze toch uiteindelijk beslist hebben om het tot een demo-run te laten komen...een zware streep door de rekening ten aanzien van de wagens /rijders die al wel klaar wagen met hun megane en dat waren toch al het meerendeel van het veld... nu gaat niemand echt het volle pont willen geven komend weekend en gaan we een vertekend beeld zien volgens mij... heel de aantrekkelijkheid van dit weekend valt in duigen voor onze belgische rijders en vooral zal er dan ook zonder premies worden gereden...als je weet dat er op een Mégane weekend 37.000€ aan premies te verdienen zijn is dit toch een serieuse aderlating.
Last edited by JPMontoya; 23-04-2005 at 15:35. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|