De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-04-2005, 15:41
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Ik vermoed dat -in jouw geval- bij andere teams dan TBR de waarheid altijd ergens in het midden zal liggen ...

Old 23-04-2005, 21:16
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Ik vermoed dat -in jouw geval- bij andere teams dan TBR de waarheid altijd ergens in het midden zal liggen ...

héhé; heeft er niet zoveel mee te maken Peter, ik heb gewoon enkele weken terug een ander verhaal gehoord over de niet deelname van Heydens - het was dus wel al enkele weken bekent dat ie niet aan de start zou komen ...

om nog eens terug te komen op de demo run in Zolder. lijkt het me toch dat Renault Sport zich zwaar overschat heeft. Naast GP2; FR 1.6. 2.0. 3.5 en dan nog de Mégane en dan nog een hele rist clio cups... Gewoon te veel willen en met het gevolg dat er in elke serie wel iets niet goed loopt zoals GP2 dit weekend laat zien, maar ook de WS 3.5 heeft z'n problemen al gehad en nu de Mégane met de laattijdige leveringen.

En RS heeft gewoon teveel wagens toegelaten tot de Mégane Trophy oorspronkelijk was er een limiet tot 25 dan opgetrokken tot 28 en nu 38. al betwijfel ik serieus of die 38 wel gehaald zullen worden want zo zal JP Coppens uit Frankrijk die oorsprokelijk voorzien was bij ESP gaan rijden voor TP Competition - het grootste team in de serie.
Er zijn heel wat zitjes nog altijd niet ingevuld... o.m bij Team Elias,Saturn..
en ja bij TBR is men er ook niet uit wie nu de 2e Mégane zal besturen...

Ook de communicatie is pover voor de Mégane. Blijkbaar gaat alle aandacht naar WS 3.5... nuja... Zal dinsdag is verhaal halen bij Laurent Godin over hoe het nu zit met premies ed voor die eerste race.

We zullen dinsdag in Spa zien wat het geeft nu de wagens voor het eerst niet langer gelimiteerd zijn tot 4000 rpm.

Fotos en waarschijnlijk een onboard lap vanuit de Mégane over Franco dinsdagnacht op de site.
Reply With Quote
Old 24-04-2005, 11:29
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Geen echte race dus.....wat een tegenvaller.
Waar vind ik de meest recente timing?
Reply With Quote
Old 24-04-2005, 12:03
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

dit is de meest recente die ik heb
http://www.renaudkuppens.be/pdf/timingzolder_mt.pdf
Reply With Quote
Old 25-04-2005, 17:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Er zijn heel wat zitjes nog altijd niet ingevuld... o.m bij Team Elias,Saturn..
en ja bij TBR is men er ook niet uit wie nu de 2e Mégane zal besturen...
Jouw discussie-collega Baert weet het al

Quote:
Jeffrey Van Hooydonk gaat de tweede Mégane besturen van Thierry Boutsen Racing in de Europese Renault Trophy. Van Hooydonk wordt bij TBR teammaat van Renaud Kuppens.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=8319
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-04-2005, 17:42
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Met Van Hooydonk naast Kuppens bij TBR hebben ze wel een heus dream team denk ik!

Twee grote namen, die zonder meer vooraan te zien zullen zijn -verwacht ik toch-. Ik ben alvast benieuwd waar we onze belgen morgen gaan vinden op de results van de testing op hun Francorchamps.

De Mégane trophy krijgt met de dag meer en meer een Belgisch kleurtje ! Twee top teams (TBR en Racing For Belgium) en dan nog eens vier piloten (Kuppens, Van Hooydonk, Heylen en Coekelbergs).

Hopelijk horen we vaak onze Belgisch volkslied na de Mégane racen...
Old 25-04-2005, 18:15
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Had het al horen waaien van Jeffery maar er was toen nog niets zeker... bij deze dus wel
ik neem er akte van...

Design van de wagen van Jeff - het is duidelijk waar ie de mosterd gehaald heeft

welk vinden jullie de mooiste die van Kuppens of die van Jeff ?

Last edited by JPMontoya; 25-04-2005 at 18:42.
Reply With Quote
Old 25-04-2005, 21:21
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular

Ik vind die van Renaud Kuppens schoner
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 06:58
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Ikke ook. Dat geel is wel mooi op die van RK. Maar Jeff zijne is ook wel prachtig.

Zijn er mensen die vandaag naar Spa-Francorchamps zijn afgezakt? Ik zal vrijdag voor het eerst de Méganes op gevoelige plaat vastleggen. Normaal zal dat zijn tegen 16.15 omdat ik nog naar 't school moet maar ik ga proberen in de namiddag verlof te krijgen

Mvg
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 08:41
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Ikke ook. Dat geel is wel mooi op die van RK. Maar Jeff zijne is ook wel prachtig.

Zijn er mensen die vandaag naar Spa-Francorchamps zijn afgezakt? Ik zal vrijdag voor het eerst de Méganes op gevoelige plaat vastleggen. Normaal zal dat zijn tegen 16.15 omdat ik nog naar 't school moet maar ik ga proberen in de namiddag verlof te krijgen

Mvg
Ik zal er zijn samen met Mr Dallara van BTSPictures.be en normaal gezien staan de fotos vanavond nog op rk.be
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 18:55
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Vertigo Streiff zou normaal gezien ook aanwezig zijn in Spa voor de Méganes aan het werk te zien.

Hopelijk mogen we snel foto's ontvangen.

Mvg
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 23:05
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Red face deelnemers???

Nu het een demo race wordt, zal dan ook iedereen daadwerkelijk aan de start verschijnen dit weekend?? Iemand enig idee?
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 23:11
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

er waren een 20 tal wagens in Spa terwijl er nog een 3 tal van een Spaans team al hier in Zolder zijn. Dit betekend een stuk of 23 denk ik. De teams hebben een beperkt aantal testdagen dus zou het dom zijn om de Zolder Testrace niet te rijden.
Old 26-04-2005, 23:57
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Net terug uit spa.

Méganes zijn inderdaad qua looks en vooral geluid prachtig om te horen.

Er waren op heel wat wagens problemen met de versnellingbakken maar tegen het einde van de sessie kreeg toch iedereen z'n auto min of meer aan de praat...

Begrijp eigenlijk niet goed waarom men nu een demo-race wil organiseren - iedereen lijkt toch klaar te geraken tegen zaterdag mits hier en daar wat werken en stickeren..

Fotos en een videotje (spijtig genoeg niet onboard) staan online maar net nu laat de server het afweten...
hopelijk morgenvroeg terug in orde...
Reply With Quote
Old 27-04-2005, 00:27
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

OK bedankt. Wij gaan zondag heen, t zal we onnoemelijk druk worden, maar met t mooie weer is t wel te doen denk ik. Is in de pits-chicane de boel goed te bezien of moeten we rekening houden met afgeschermde vip-gedeeltes, tribunes etc.?
Of hebben jullie andere tips voor een goede spot langs de baan?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules