|
|
||||
|
||||
BMW Williams 2004-replica bij Romein
Misschien misbruik ik dit forum wel voor "commerciële" doeleinden , maar ik dacht dat fans het wel leuk vinden te weten dat vrijdag 17 en zaterdag 18 juni de BMW-Williams bij garage Romein te Aalst staat. Op vrijdag te ontdekken van 13u - 18u30 en zaterdag van 10u - 17u.
Voorts kunnen jullie vrij beslissen om een proefrit te maken met: BMW 118d, 320d, 525d Touring, 730d, X3 2.0d, X3 3.0i en Z4 2.2i MINI One, One D, Cooper, Cooper S, Cooper Cabrio met CVT, Cooper S Cabrio met John Cooper Works Kit |
|
||||
|
||||
Nog vergeten dat ook X5 3.0d zal beschikbaar zijn voor proefrit
Voorts ook nieuwe M5 te bezichtigen. Juist voor alle duidelijkheid: proefritten max 30min. |
|
||||
|
||||
BMW-Williams replica en nieuwe BMW M5
Misschien misbruik ik dit forum wel voor "commerciële" doeleinden , maar ik dacht dat fans het wel leuk vinden te weten dat vrijdag 17 en zaterdag 18 juni de BMW-Williams bij garage Romein te Aalst staat. Op vrijdag te ontdekken van 13u - 18u30 en zaterdag van 10u - 17u.
Voorts kunnen jullie vrij beslissen om een proefrit (max 30min) te maken met: BMW 118d, 320d, 525d Touring, 730d, X3 2.0d, X3 3.0i, X5 3.0d en Z4 2.2i MINI One, One D, Cooper, Cooper S, Cooper Cabrio met CVT, Cooper S Cabrio met John Cooper Works Kit Tot slot zal ook nieuwe M5 aanwezig zijn (echter geen proefritten) |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch bestaat er een mogelijkheid om commerciële zaken via het forum bekend te maken. In overleg met u en de moderators / administrators kunnen we daar altijd wel een oplossing voor vinden. Een oplossing die voor beide partijen aantrekkelijk is.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|